Gå til innhold

Ny - med manglende motivasjon.


Gjest lisesofie

Anbefalte innlegg

Gjest lisesofie

Hei alle sammen.

 

Jeg er nå på mitt andre Grete Roede kurs, men jeg kjenner det strutter for mye i mot. I det hverdagslige går det noe lunde greit med maten, men det blir så mye utenom det vanlige nå. Det er så vanskelig å begrense meg da, spesielt når man skal ut å drikke.

 

Jeg har enda ikke klart å melde meg inn på treningssenteret, det er vel der det stopper mest opp for meg. Komme i gang med treningen. Så jeg tenkte jeg skulle høre her, om det er noen som kunne tenke seg en trenings partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket treningssenter er det snakk om?

 

Ellers er det jo nesten sommer og jeg anbefaler å få med en venninne på å gå tur annenhver dag eller noe i den dur. Om man går så fort at man akkurat klarer å prate, i en time eller to, forbrenner man masse og det er jo kjempekoselig også! Det er også vær for fine sykkelturer :)

 

Men treningssenter er genialt! Jeg har gjerne et par timer jeg SKAL gå på. Hvis ikke så klarer ikke samvittigheten min å være i samme rom som meg :D Det kan være ting jeg liker godt eller ting som er så effektive at jeg bare MÅ for å ha fremgang. I tillegg til disse timene går jeg av og til på ekstratimer fordi jeg vil teste noe nytt. Eller jeg svømmer. Det er absolutt mye bra med å være treningsstudiomeldem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lisesofie

Tenkte egentlig å melde meg på Fantoft treningssenter, mest fordi at det ligger i overkommelig nærmiljø, samtidig som at det er MYE billigere en SATS. Det beste med å være treningsstudiomedlem.. er når man bruker det!

 

Det er i grunnen bare begynnelsen som er hardest. Før du kommer over den kneiken hvor det faktisk begynner å bli kjekt og gøy å trene litte granne, og du kjenner deg bedre.

 

Svømmer høres i grunnen ganske så fantastisk ut. Har tenkt på det, men er ikke det litt dyrt? Har litt dårlig med råd, så i første omgang så er det nok bare turer og litt sykling, og noe styrke hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnH91
Tenkte egentlig å melde meg på Fantoft treningssenter' date=' mest fordi at det ligger i overkommelig nærmiljø, samtidig som at det er MYE billigere en SATS. Det beste med å være treningsstudiomedlem.. er når man bruker det!

 

Det er i grunnen bare begynnelsen som er hardest. Før du kommer over den kneiken hvor det faktisk begynner å bli kjekt og gøy å trene litte granne, og du kjenner deg bedre.

 

Svømmer høres i grunnen ganske så fantastisk ut. Har tenkt på det, men er ikke det litt dyrt? Har litt dårlig med råd, så i første omgang så er det nok bare turer og litt sykling, og noe styrke hjemme.[/quote']

 

Bor du i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...