Gå til innhold

DA sprakk jeg


Gjest bonden

Anbefalte innlegg

Gjest bonden

Mai-2010 startet jeg på Roede kurs -Alt gikk greit mange kg forsvant-Nå 1 år etter er ikke alt greit.begynte å smyge seg kg på etter jul-er en svak om en må gå kurs hvert år for å greie å holde vekta ?jeg er fortvila--god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iamikke

da er vi to!

har også hatt sprekk,men jobber nå for å bli lettere.

:)

problemet er (ihvertfall for meg)at får jeg først lyst på noe søtt så går jeg og sjekker alt av skap for å se om det er noe godt der...

svak? JA!!!

et lite tips: vi er en gruppe bloggere her under "motiver meg". Den heter "slutt å spise sjokolade". Der står det mye bra!

vi som skriver der er alle glade i søtt.og der vi prøver å motivere hverandre når det går feil vei, og heier på hverandre når det går bra.

stikk innom:)

lykke til videre med vektnedgang!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er sterk, jeg, som velger å gjøre noe med dette nå i stedet for å bare la det skure og gå videre!

 

Det er helt menneskelig å feile av og til, men du har all mulighet til å ta deg i skinnet nå! Du har jo alle redskapene og vet hva som skal til. Om du må ta et kurs til nå, så er det bare en investering i din helse og velferd. Det er ikke noe nederlag!

 

Har du forresten prøvd hold-vekten-kurset? Det går over et helt år såvidt jeg har skjønt, kanskje det kan være noe for deg hvis du ikke har prøvd det allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...