Gå til innhold

maggi juicy chicken i stekepose


Gjest andrea1010

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har prøvd en av dem (husker ikke hvilken smak, hvitløk kanskje?). Syns de var veldig gode! Kyllingen ble saftig og "marinert" uten bruk av olje. Anbefales! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Vi har prøvd flere av de, og alle hos oss likte smakene. Men tror jeg kommer til å kjøpe stekeposer og blande egne krydderblandinger med blandt annet fersk hvitløk og chilli etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hei!

 

Jeg leste bakpå pakningen til Maggi juicy chicken og forstår ikke helt kcalinnholdet. Det sto 238 eller noe, men er det medberegnet 100g kylling? For da er det jo sunt og godt.

 

Håper noen kan svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg leste bakpå pakningen til Maggi juicy chicken og forstår ikke helt kcalinnholdet. Det sto 238 eller noe, men er det medberegnet 100g kylling? For da er det jo sunt og godt.

 

Håper noen kan svare meg :)

 

Paprika-varianten oppgir ca 230 kcal pr porsjon (200g), noe som gir 115 kcal pr 100 gram ferdig vare. Maggi Juicy Chicken er jo bare krydder og ellers rent kyllingkjøtt. Kyllingen blir forøvrig veldig saftig og god når den bakes i pose. Juicy Chicken-smakene har ikke jeg falt helt for ennå, men så har jeg heller ikke prøvd alle typene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...