Gå til innhold

Tilbake til trivselsvekt


HappyLife

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lengter etter å få tilbake trivselsvekta mi og passe inn i mine "gamle" klær... Fødte en gutt for 12 uker siden, og har ikke redusert vekta noe særlig disse ukene. Jeg er en av de som ammingen har null effekt på mtp vektnedgang, og må derfor ta i et tak selv med dispilin og hard jobbing. Jeg satser ikke på rask nedgang, men heller ta det sakte, men sikkert. Målet mitt er å ligge på 61 - 62 kg (er 1,70 m høy) For tiden er jeg ca 68 kg. Første delmål er å komme seg ned under 65. Jeg håper det kan være innen rekkevidde i løpet av sommeren. Det er veldig fristende å skeie ut med snop, kjeks o.l. Jeg vil derfor notere ned utkseiielsene mine i løpet av uken, og legge disse inn når jeg legger inn min daglige rapport en gang per uke. Da føler jeg at jeg må stå til ansvar for slike små utskeielser, som i seg selv kan virke ufarlige, men som har mye å si for vektnedgangen.

 

Da starter jeg med friskt mot, og er det noen andre i samme situasjon, så må dere gjerne henge dere på.

 

Tirsdag, 14.juni: 68,3 kg

Mål: 61 - 62 kg, første delmål under 65 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å flytte over til forumet for de som vil ned under 10 kg. Her har jeg funnet en gjeng som har tenkt seg ned ca 7 kg, noe som passer fint for meg. Tror det blir lettere å nå målet når man er flere sammen. Ønsker alle dere innpå her LYKKE TIL!

Vennlig hilsen meg - mamma til 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...