Gå til innhold

jeg blogger....


Gjest superida

Anbefalte innlegg

Gjest superida

Jeg finner ikke igjen den gamle tråden min.. og ikke var den spesielt godt dokumentert av meg heller.... hehe!

 

Jeg veier altså pr idag 110,5kg... noe som er 35g for mye.... men siden jeg har gått ned fra 118,5kg så har jeg ca 30kg igjen nå til noe jeg annser som en matchvekt på 75 kg.... KJÆREMIN det høres nesten uoverkommelig ut men jeg får dele det opp i mange og små overkommelige delmål på veien ned... jeg ser for meg at den vekten oppnår jeg kanskje til neste sommer dersom jeg er flink og står på..... kan nesten ikke huske sist jeg veide så lite..... det må ha vært da jeg startet på videregående kanskje?

 

jeg reiser på ferie til Usa om 6 uker, og håper da at jeg kan veie under 105kg... det ultimate hadde vært under 100, men det er nok desverre å ta i alt for kraftig... men alle monner drar...og så videre.....!

 

Jeg går ikke på kurs nå, men jeg har gått tidligere det er jo ikke det at jeg ikke VET hvordan jeg skal gå ned i vekt, det er bare det å ha viljen til å gjennomføre det da.... Jeg har meldt meg på kurs etter at vi kommer fra ferie, for når vi er i usa har jeg ikke tenkt å telle kaloriene så nøye, men heller prøve å gjøre noen fornuftige valg når det kommer til maten.. ikke bare hive innpå og gå opp igjen alt jeg har jobbet for i sommer....!

 

Sist jeg gikk på kurs skulle jeg ligge på meny 3 (kursleder mente 4 , men det orket jeg ikke...og vi ble enige om at tre passet meg bedre) men n¨r jeg skal registrere her i tabellen kommer det bare opp anbefalt 220kcal på frokost og lunch og 400 på middag noe som vel tilsvarer meny 2... ? jeg skal vel ligge rundt 1900kcal... er det noe sted man kan endre dette, eller er det bare sånn at jeg vet det i hodet mitt?

 

Jeg så en gang en nettside der du kunne plotte inn dine vitale mål og aktivitetsstandars, samt hvor mange kcal du spiser ca pr dag så fikk du en slags tabell med hvor mye du kunne forvente å gå ned pr uke, samt at den viste din antatte vekt i MANGE uker frem (lurer på om du skrev inn ønsket sluttvekt så fikk du "planen" frem til det....) er det noen som har vært borti noe liknende???

 

Jeg blogger også på min vei nedover, selv om det ikek blir like ofte oppdatert der da....

http://fromfattofit.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superida

11/6-11: 112,3

18/6-11: 110,5 -1,8

 

 

Mål 1: 29/7-11: 105kg

Mål 2: 01/10-11: 99,9kg

Mål 3: 15/11-11: 95kg

Mål 4: 01/01-12: 89,9kg

Mål 5: 15/02-12: 85kg

Mål 6: 01/04-12: 79,9kg

Mål 7: 01/06-12: 75kg

 

 

jeg har også noen andre mål:

Mål 1: få på meg en armanibukse jeg har, jeg får den på i dag også, me maken til valker på siden skal du jammen lete lenge etter....hehe

Mål 2: å kunne lukke igjen en bergansjakke jeg har uten å føle meg som ei stappa pølse ;)

Mål 2: få på meg en annen bestemt highwaist olabukse i strl 42 (nå går den på med nød og neppe, men hadde ikke klart å få den igjen idag om jeg hadde fått 100.000kr en gang

Mål 3: Få på en lysegrønn selskapskjole... *drømme*

Mål 4: kunne se meg i speilet og tenke.... WOW for en jobb du har gjort....!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superida

Da har resultatene fra denne ukens slankekrig kommet... OG JEG VAAAAANT!!!!

*stolt*

 

helgen har vært en prøvelse både med tanke på alkohol og alt det måtte medføre....jeg nevner i flen, sjokolade, potetgull, pommesfrites, hamburgere, kebab, drinker, cola osv..... MEN jeg fikset den biffen... spiste ikke no snacks, droppet nattmat, GIKK til nachspill istede for å ta taxi og har ikke gitt etter for cravings idag... selv om jeg kanskje er litt utenfor kcal grensen min så er det ikke på dumme valg ;)

Dessuten drakk jeg champagne og lavkarbo øl igår og det er vel heller ikke det verste.... :)

 

ha en strålende natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superida

lurer på hva dette kommer av.... igår drakk jeg mye vann (3,5 liter) men tenkte ikke over at jeg var lite på do til vannmengden... så når jeg veide meg idag veide jeg 111,0kg (dvs opp 0,5 siden lørdag) og idag har jeg drukket 3,5 liter både vann og pepsi max og jeg har væørt på toalettet 3 ganger.. og det er LITE til meg å være..... ikke har jeg spist spesielt salt mat, ikke skal jeg ha mensen, ikke har jeg svettet noe mer enn normalt.... HRMPF! skal ratt se jeg går opp igjen det gode resultatet jeg fikk på slankekrigen forrige uke ;) BLÆH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...