Gå til innhold

Magen må vekk......


Gjest tosli

Anbefalte innlegg

Prøver for n'te gang å få vekk magen. Har klart å få vekk 8 + kg, men nå har motivasjonen forduftet som så mange ganger før:/ Kommer til å bruke dette som en slags dagbok. Er det flere der ute som trenger å bli med for å få av de siste kg, og/eller komme igang igjen, vær hjertelig velkomne..

 

Til nå har jeg klart å holde vekten stabil på 68,4 de siste ukene, men egentlig vil jeg ned 3 kg til, kanskje fem, kommer litt an på

 

Mål for uka: komme meg ut å jogge/gå tur i morgen og kanskje torsdag, helgen blir nok for travel tenker jeg, skal ut å reise, men etter turen... full fokus igjen :)

 

Tvi tvi til meg og alle medsøstre og brødre der ute med samme mål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Du har jo vore kjempeflink!!! :- D

Har ein tråd her ; GRAVIDKILOENE ER TILBAKE som du er velkommen inn i. Jeg var 69,5 kg. forrige veke - og i dag, på veiedag ; 68,2 ( kan ikkje få sagt det for ofte!!! DEILIG ) og har omtrent samme mål som deg ; første delmål ; 65 kg. til uke 33, da eg skal til syden. .... :- D og totale mål er 62-63, deromkring. ....

 

Og eg og sliter MEST med magen! Den er eit lite ( stOrt ) katastrofeområde etter tvillinggraviditeten ... *SUKK* Men FOR nokre deilige tvillinger den har husa. ... Så ; eg klager ikkje!! ( joda, LITT klaging, så! )

 

 

Håper vi `tastes`....

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner deg nok på tråden! både onsdag og idag har jeg vært flink å jogge, eller idag tok jeg en annen rute og uten musikk på ørene, så da klarte jeg ikke hele runden, men jeg ble svett og pulsen ulte, så det får være godt nok:)

 

Blir borte ca en uke på tur, så vi skrives om en uke ca

 

min mage har husa 3 stk, om enn en om gangen:) Er relativt slank nå, men skikkelig deig-mage. Sikkert ikke sannsynlig å håpe på sylfidestempel, men hadde håpt på litt mindre "heng". Strekkmerker etc ser jo allerede mye bedre ut, så lenge vekta har gått ned..

 

vi får prøve å taste og motivere hverandre, så går vi kanskje slutten av sommeren imøte nokså eller veldig fornøyde. Sånn sett har jeg nådd sommerferie målet, målet for feriedagene, er å holde meg i aktivitet og ikke gå opp i vekt. Har ikke syden/bikiniferie å motivere meg til:D skal ha norges/danmarks ferie, og da er det ikke sikkert bikinien kommer på i det hele tatt dette året heller

 

gratulerer med nedgang og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

huff og uff, ikke lett å spise fornuftig, når hele dagen er disponibel til å gå i skapet, butikken eller hvor det nå måtte være godis..

 

har hatt en uke ferie til nå, 0,2 opp, vel ikke det aller værste.. men jeg hadde jo som mål å få vekk magen, og skal den vekk må flere kilo til av..

 

hver dag er målet å spiser sunn og god mat, og ikke trykke ned is og godis og unødvendig mat, hver dag så blir tanken.. imårå imårå men ikke i dag...

 

kanskje bør målet for sommeren være å holde vekten, sånn at høsten kommer, og de siste kiloene prioriteres vekk:)

 

alt for mange fristelser for et selværklært matvrak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

dette blir visst en tråd med det ene kiloet etter det andre som kommer på igjen og flaue fjes..

 

men nå er det veiedag 1 etter ferien, har ettpar dager til igjen nå så begynner normallivet og jobb. Fra idag av har jeg tatt grep igjen og fjernet sukkeret fra kostholdet, vekta viste 71,6 i dagmorges - ABSOLUTT IKKE AKSEPTABELT TALL - så det er bare å komme seg igang.

 

Mandag - innenfor kaloriinntak og jobbet i hagen - en ok dag!! resten av uken får faktisk bare bli like, jeg skal IKKE ha på kiloene jeg fikk av i vår igjen!

 

Mottoet mot høst skal være - ihvertfall under 70 hver eneste mandag - uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

... har du vore flink å drikke vatn i ferien, tosli?

Viss ikkje så trur eg du kan `vinne` nokre 100-gram på å drikke masse vatn framover. Det setter fart på systemet hos meg, og får eg ikkje nok vatn i kroppen, så kan eg gjere ka det skulle vere, nesten - men kiloane sitter godt planta der eg satte dei! :- (

 

Las eit godt motto her ein dag ; ` den beste måten å kvitte seg med fettet, er å la det ligge igjen på tallerken ` .... Syntes den var ganske god, eg. ... :- )))

 

Lykke til - så snakkes vi på Gravidkiloene skal av-tråden også...

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke drukket like mye vann som tidligere, men har drukket brus, både light og vanlig, og det gjør jeg ikke ellers...... og min erfaring er at det øker søtsug og vann i kroppen. I går gikk det greit, og kjenner at jeg fremdeles har den stae følelsen som jeg hadde i begynnelsen i vår, så dagen idag skal også bli en dag uten sukker i godisform;)

er jo av de som veier meg hver dag, det har hjulpet til å holde motivasjonen tidligere, og har faktisk ikke blitt helt fanatisk av det heller, og idag var jeg 70,4 - er nok mer reelt at jeg har lagt på meg 2, for i går var det jo faktisk 3, kan ikke regne heller jeg;)

 

snakkes på tråden din ja, nå vil jeg ha vekk alle + kiloene og at de forblir vekke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager med diverse smågodt som mystisk ble med i bagasjen fra ferie..

 

mål for resten av uken - ikke noe godis........ for nå tok jeg helga på forskudd når vi hadde besøk..

 

vanskelig å være like streng med seg selv som jeg er med barna mine altså :) de skulle bare visst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...