Gå til innhold

Slankekrigen 3 - 5. veiing


Gjest anci

Anbefalte innlegg

Gjest snopejente

vekt denne uken er 87 kg. så det er i hverfal en 1/2kg ned..går veldig tregt dette,men har gått ned 20 kg siden slutten av januar så det er vel naturlig at vekten stopper litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

84,3 (+ 2 kg :))

 

Etter en ukes cruise med utrolig mye god mat og ikke minst godt drikke - jeg har KOST meg og virkelig ladet batteriene. Nå blir det full fokus på sunn mat og masse trening. Fortsatt god sommer :)

 

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

flere som står fast her, men vi må jo ikke glemme at sommeren er hardere enn resten av året( syns eg da..)

91,7 så ned 300 gram denne gangen, glad eg skal på fjelltur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg og være med?? har ikke vært innpå dette forumet på en stund så jeg no.. har jo egentlig bare ventet på en ny runde med slankekrigen :)

 

skal ned under 10 kg og vekten min idag er 64.6 kg. synd jeg ikke så denne tråden før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går treigt for min del også, 80.7 kg så opp 100 gram fra forrige uke. :)

 

SMM87 du er hjertelig velkommen! :) Vi bruker dagens vekt som startvekt, så er du med i konkurransen fra neste uke av.

 

Samba, jeg har ikke regnearket foran meg nå, men skal dobbeltsjekke når jeg legger inn denne ukens resultater. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resultatene klare og ligger i den vanlige resultattråden.

 

 

Samba, jeg sjekket hvilke vekter jeg har for deg, og det er 69,5 kg 25.06 og 68,9 kg 02.07, det er 0,6 kg ned. Har jeg noen feile tall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...