Gå til innhold

Trenger litt dra hjelp


Gjest kakemonster78

Anbefalte innlegg

Gjest kakemonster78

Hei etter å ha gått flere Grete Roede kurs kom jeg veldig godt i gang mot å finne veien til ett sunnere liv, men nå i sommer datt jeg fullstendig av lasset, og noen kiloer har kommet på igjen. Jeg er på ingen måte fornøyd med meg selv for tiden, og utrolig skuffet over å ikke klare å holde viljestyrken. Selv om jeg spiser veldig sunt, så tåler jeg dårlig stress, så jeg bare spiser det jeg kommer over. Er det noen her som også sliter med trøst og stress spising, og vet hvordan man kommer seg unna, for etter at jeg omtrent at slit med dette hele livet begynner jeg å bli mektig lei, og med tanke på hvor mye jeg trener kunne jeg ha nådd min ideal vekt for lenge siden, men trøst og spesielt stress spisingen ødelegger alt. noen som har noen gode råd, eller bare ett par spark bak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Hei

Jeg er ekspert i trøste spising. Spesielt om vinteren når smertene er som værst (sliter med psoriasis leddgikt og fibromyalgi)

Min "oppskrift" da er å finne en hobby......noe å okkupere hodet med så timene går :)

Siden fingrene også får gjennomgå har det vært vanskelig å finne på noe, men foto inntreserer meg og jeg kan sitte litt ved data, så da blir det litt fotomontasjer og div der . Og blitt flink til å lage meg fruktfat, oppskåret frukt som jeg har til tv stunder.

 

Håper du finner ut av det og att dette ikke blir for stor hindring for deg på veien mot ett lettere liv :)

 

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...