Gå til innhold

Tyngre under mensen, eller har eg faktisk lagt på meg?


Gjest Batteria

Anbefalte innlegg

Gjest Batteria

Eg begynte i vektklubben forrige veke, men etter ein ganske entusiastisk start så gjekk eg ned 1,5 kg på berre eit par dagar. Eg hadde satt meg som mål at eg skulle ikkje ete noke usunt i veka, men unne meg ein boks med is når helga kom, både for å belønne meg sjølv for hard trening og ei travel veke på jobb. Eg åt jo sjølvsagt ikkje opp heile boksen, 1/3 trur eg, og for dei som ikkje veit korleis boksen ser ut, så er den ganske liten. Ein halv liter kanskje? Uansett! Eg fekk mensen på lørdag, og i går såg eg at eg hadde gått opp 1/2-1 kg igjen. Det var ganske nedslåande, siden starten gjekk så bra.

 

Så spørsmålet mitt er:

Har det å bruke isen som belønning slått tilbake på meg big-time, eller er det berre fordi eg har mensen at desse ekstra kiloa har lurt seg tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange samler på vann under mensen, og derfor kan man "legge på seg" under akkurat den uken. Vær tålmodig å se hvordan det ligger an når du ikke har mensen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest LinnH91
Eg begynte i vektklubben forrige veke' date=' men etter ein ganske entusiastisk start så gjekk eg ned 1,5 kg på berre eit par dagar. Eg hadde satt meg som mål at eg skulle ikkje ete noke usunt i veka, men unne meg ein boks med is når helga kom, både for å belønne meg sjølv for hard trening og ei travel veke på jobb. Eg åt jo sjølvsagt ikkje opp heile boksen, 1/3 trur eg, og for dei som ikkje veit korleis boksen ser ut, så er den ganske liten. Ein halv liter kanskje? Uansett! Eg fekk mensen på lørdag, og i går såg eg at eg hadde gått opp 1/2-1 kg igjen. Det var ganske nedslåande, siden starten gjekk så bra.

 

Så spørsmålet mitt er:

Har det å bruke isen som belønning slått tilbake på meg big-time, eller er det berre fordi eg har mensen at desse ekstra kiloa har lurt seg tilbake?[/quote']

 

is er jo ikke bra da, i så fall må du kjøpe "Lett is", det er MYE mindre kcal enn vanlig is! Men i mens uken legger jeg på meg ca 1 kg, så det er nok helt normalt. Men kan være det tar noen dager lengre enn mens ferdig for at du går ned igjen!

 

Lykke til,

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...