Gå til innhold

The boy on the road


Gjest lars86

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ny her med andre ord en gutt på snart 25år som ønsker å gå ned mine siste kilo, min nedgang startet rett før jul 2010 da veide jeg 137kg og den dag i dag har jeg gått ned til 119kg, jeg er 197cm høy og vil ned til en vekt på 85kg.

Min kjæreste tipset meg om denne siden noe jeg er glad for, men vi holder til på forskjellige grupper!

 

til daglig jobber jeg med data. og så bruker jeg naturen som trenings måte, og ellers er med venner, familie og kjæresten min!

ellers liker jeg å spise god men sunn mat.

 

 

Håper jeg blir tatt godt i mot av denne gjengen her inne :)

 

Ønsker dere alle en god natt pluss en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du vil trives her. :-)

 

Er rolig her nå i juli da..

 

Lykke til videre!

 

tusen takk,håper selv jeg kommer til å trives her inne :)

nå har jeg akkuratt gått en 20min kveldstur med forloveden min som var deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Hei og velkommen hit! Du har vært superflink - hvordan har du klart å gå ned så mye? Har du gjort det på egenhånd eller har du gått på kurs?

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit! Du har vært superflink - hvordan har du klart å gå ned så mye? Har du gjort det på egenhånd eller har du gått på kurs?

 

Lykke til videre!

tusen takk :)

har faktiskt greid det på egen hånd med trening(sykkel,3dmølle,og roing) i 45min pr gang 2ganger i uka og har går hverdag en tur og jeg går faktiskt til og fra jobben hverdag, har faktiskt begynt å ha mye bedre kosthold enn før jeg begynte å slanke meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt gjort' date=' og veldig riktig måte er min mening. Det er lurt å starte med trening og hverdagsmosjon.

 

Stå på videre![/quote']

 

sant det :) lurt å gjøre det ofte som man kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars' date='takk for oppmuntring og lykke til selv med kilokampen,skal følge med deg og,for her inne blir jeg å finne i lang tid fremover. :)[/quote']

 

tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...