Gå til innhold

Ny her...


Gjest karmani
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest karmani

Ny her, jeg...

Prøver forgjeves å få av 5 kg, men de sitter som støpt...

Kanskje nye ideer og inspirasjon å hente her?

Er ca.1.62 høy og 60 kg...

Flere med samme problem?

Jogger 2-3 ganger i uka og spiser lørdagsgodt (masse), er ellers ganske flink i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

du er godt igang bare du har bestemt deg! Anbefaler deg å bruke kalkulatoren på nettsidene her som sier hvilken meny/antall kcal du bør ligge på - og registrere maten du spiser her! lover deg at du vil få noen overraskelser, maten inneholder ikke alltid det vi tror den gjør :)

 

jeg er aktiv i en annen tråd. velkommern til oss (graviditetskiloene er tilbake) og ellers lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani
du er godt igang bare du har bestemt deg! Anbefaler deg å bruke kalkulatoren på nettsidene her som sier hvilken meny/antall kcal du bør ligge på - og registrere maten du spiser her! lover deg at du vil få noen overraskelser' date=' maten inneholder ikke alltid det vi tror den gjør :)

 

jeg er aktiv i en annen tråd. velkommern til oss (graviditetskiloene er tilbake) og ellers lykke til :)[/quote']

 

Er ikke helt inne i dette enda, prøver å legge inn egen matvare, men det vil ikke lagre seg, irriterende! Får følge dere i tråden deres, da, takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cilio123

Du er jo igang iallefall karmani, med både trening og mat, og som silje sier det er en god start:-). Og henger meg på det med å regne ut hvor mange kcal du bør spise hver dag i forhold til aktivitetsnivå i hverdagen og trening, ved hjelp av kalkulatoren. I tillegg har jeg erfart at selv en dags stor utskeielse i uken er alt som skal til for at jeg ikke går ned eller går ned veldig lite:-(. Jeg holder meg for det meste til planen på hverdagene, enkelte helger blir det utskeilelser og det gjør dessverre utslag på vekta. Enten må du øke aktivitetsnivået for å kunne spise masse smågodt, eller du kan forsøke å kanskje halvere mengden med smågodt på lørdager:-). Ta en titt rundt i forumet her, det finnes det mange aktive tråder hvor du kan være med å dele erfaringer, oppturer og nedturer, samt rapportere vektoppgang/nedgang uke for uke. Det kan kanskje hjelpe deg til å komme ett skritt videre. Lykke til:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Gjest karmani

du er godt igang bare du har bestemt deg! Anbefaler deg å bruke kalkulatoren på nettsidene her som sier hvilken meny/antall kcal du bør ligge på - og registrere maten du spiser her! lover deg at du vil få noen overraskelser, maten inneholder ikke alltid det vi tror den gjør :)

 

jeg er aktiv i en annen tråd. velkommern til oss (graviditetskiloene er tilbake) og ellers lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Der fant jeg hvertfall deg!! Hva skjedde med tråden vår? :blink: Er jo borte vekk! Finner du ut av det? Hvis du i det hele tatt ser denne meldinga da, 82silje?...Karmani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny her, jeg...

Prøver forgjeves å få av 5 kg, men de sitter som støpt...

Kanskje nye ideer og inspirasjon å hente her?

Er ca.1.62 høy og 60 kg...

Flere med samme problem?

Jogger 2-3 ganger i uka og spiser lørdagsgodt (masse), er ellers ganske flink i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du har jo et ganske fint utgangspunkt, da. Jeg ønsker meg til 60, jeg. Og jeg er også 162. Stå på med treningen og unn deg godis når du har fortjent det :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Noen tips, dette har hjulpet meg hvertfall:

- Spis frokost

- Drikk nok vann

- Spis mer til lunsj (jeg har middag 2xdagen, samme lunsj og middag)

- Ikke spis kveldsmat for sent og heller ikke for mye

- Tren det syns er gøy, så bare jogg vidre! Men legg inn noen drag her og der ;) Lønner seg m litt styrke, så begynn med 5 min etter jogginga, kan evt økes etterhvert, det er en start!

- Spis mindre godteri, trenger ikke slutte (d har jeg gjort, enklere for min del)

 

Mål cm og ikkebare se på vekta ;)

 

Ang styrkeøvelser, utfall, pushups, crunsh, gode øvelser, ingen utstyr, kjenner fort fremgang. Siden du liker å jogge anbefaler jeg å begynne med noen spensthopp også, hjelper deg på løpingens vei :D

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...