Gå til innhold

Klarer ikke!!


Gjest Sungirl

Anbefalte innlegg

Gjest Sungirl

Jeg har vært flink og spist riktig, ikke noe godis eller brus i hverdagen! Kun 1 japp på fredager, og ca 2 glass brus fredag og lørdag!

 

Har også vært flink å gått tur hver dag, 1 time!

 

Så hadde vi ferie 1 uke, hvor det ble brus og godis hver dag! Men det skulle jeg tillate meg!

 

Nå er det to uker siden vi kom hjem! Jeg har gått tur to ganger på de to ukene! Jeg har spist godis i hverdagen, og klarer ikke komme inn i steamen igjen!

 

Veide meg på fredag, var da 83.5 (var nede i 82.3 før ferien).. Snikveide idag, og da viste den 84.5!

 

Hvor skal jeg finne selvkontrollen til å la være å dytte inn i munn??!! Hvor skal jeg finne motivasjonen??!!

 

Jeg kan stå og tenke; tenk så fin jeg blir når jeg går ned hvertfall de 11 kg jeg skal ned, og helst de 16! Samtidig som jeg dytter inn godis! SERIØST!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Det handler nok om vilje og styrke. Jeg har hatt det litt slik selv i sommer, men nå skal det være slutt. Jeg skal nå sette meg delmål og lage meg en matplan. Skrive ned og prøve å tenke på helsa fremfor utseendet :) For meg har det størst betydning. Finnes mye fint som kan skjule valgene, men lite som skjuler dårlig helse :) Ønsker deg lykke til, dette klarer du. Fortsatt god sommer.

 

Hilsen Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg igjen i dette ja!! det ene øyeblikket kan jeg tenke at NÅ er det slutt på snop og usunn mat, og i neste øyeblikk trykker jeg innpå med det jeg finner.

 

jeg har og drømt om hvor snerten jeg skal bli, samtidig som jeg trykker innpå med snop..og tenker "imorgen blir det bedre" nå tror jeg at jeg skal begynne å krysse av på kalenderen de dagene jeg IKKE spiser snop... kanskje det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Sungirl!

 

Har du prøvd å skrive ned hvorfor du ønsker å gå ned i vekt? På kurs blir man oppfordret til det, og det kan hjelpe deg til å holde på motivasjonen oppe, og få deg tilbake på rett spor etter en liten utskeielse. Les lappen din når du trenger litt ekstra hjelp, eller heng den opp på døra til godteskapet :)

 

Og husk at det er aldri for seint å begynne på nytt! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...