Gå til innhold

inntak 2-2200 kcal - trening 7-900 hvorfor går jeg ikke ned?


Gjest Treningskatt

Anbefalte innlegg

Gjest Treningskatt

Hei jeg prøver nå å gå ned gjennom å øke treningsmengden, er på ferie og har tid til å trene styrke og kondisjon opp til 900 kcal per dag. Trener variert annenhver dag styrke og kondis. Det totale kcal regnskapet viser at inntak på 2000-2200 minus trening for 700 til 900 kcal burde sende vekten ned. Har av kursveileder fått bekjed om at jeg bør ligge på 1450 kcal per dag.

 

Er ny i vektklubben og setter stor pris på råd. Ønsker å gå ned fra 72 til 67 (har klart fra 75 til 72 men nå har det stoppet opp).

:-) Treningskatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest litlamoster

hei

etter hva jeg kan se så har du for høyt inntak av kalorier. har du ikke gått inn på vektklubben og lagt inn høyde, vekt og ønsket vekt?? det ser ut som om at du skal ligge på ca 1600 KCal og IKKE regne all treningen ifra, den skal bare få deg i bedre form/fastere og gladere.

Uansett det er et slit!!

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg ser, holder du et for høyt kaloriinntak. 1450 kcal ETTER trening blir feil.

 

Selv ligger jeg på 1500-1600 kcal pr dag og trener 4-5 dager i uka (ca 400-500 kcal forbrent pr treningsdag). Jeg går ned 0,5 kg pr uke.

 

I ferien lå jeg på et noe høyere kaloriinntak (vin til maten, litt is osv), men opprettholdt samme trening. Dermed holdt vekten seg stabil gjennom de ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...