Gå til innhold

Ny i diskusjonsforumet...


Gjest Quinny

Anbefalte innlegg

Heisann alle dere der ute. Jeg startet i vektklubben 28.03.11 og har til nå gått ned 18 kg. Minst ytterligere 18 kg. Må til før jeg når målet mitt. Er skikkelig stolt av meg selv. Hittil har alt gått som en lek, og jeg føler ikke at jeg har "lidd" et eneste sekund siden jeg startet. Men nå synes jeg at ting går utrolig sakte, og jeg føler at vekta står stille... Er det noen som har noen tips til tiltak jeg kan forsøke? Klem fra Quinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært veldig, veldig flink, men det er naturlig at kroppen stopper litt opp for å justere seg, bli vant til vekta- ser at det står på seriøse steder at etter en vektnedgang på 5-10 % BØR man ta en liten pause for at kroppen skal justere seg - nå prøver jeg selv å gjøre dette da jeg synes det høres fornuftig ut - slik at etter noen kg har jeg nå pause en god måned, MEN jeg er da redd for motivasjonen osv når jeg skal starte, slik at jeg har meldt meg på et ekspresskurs (nettkurs) for å få skikkelig fres over starten etter pausen - skal faktisk starte neste uke, slik at jeg får en god start før sommeren er over - tenker at dersom alt går som planlagt ønsker jeg å melde meg på et nytt ekpresskurs igjen om 2-3 måneder for å få nok en ny start

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trur det har løsna litt her hos meg nå etter at vekta har stått bom fast en stund... har nå gått ned 20 kg. siden 28. mars, og motivasjonen er på topp! Det viktigste for mitt vedkommende er fysisk aktivitet. Vekten reduseres i takt med at den fysiske aktivitet økes. Funkær ille godt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...