Gå til innhold

Alt eller ingenting


Gjest christines

Anbefalte innlegg

Gjest christines

Hei:)

Er ei jente på 23, som begynner å bli lei av å aldri fullføre noe jeg begynner med... Her må det bli alt eller ingenting...

Men nå har jeg virkelig bestemt at denne gangen er det ingenting som skal gå feil. Nå er jeg igang og er 110prosent motivert. så håper på en PANGSTART, så motivasjonen fortsetter :) Men håper det er flere her som ønsker å dele tanker, råd å gi litt motivasjon fremover, alle har jo sine opp å nedturer.

 

jeg gikk på greteroede kurs for et år tilbake å bestemte meg for at jeg skulle fortsette selv etter det første kurset... Det er vell det dummeste valget jeg har tatt... klarte d fint i en mnd etter, gikk til sammen ned 11 kg på kurset og 4 kg på egen hånd... det var 15 kg på 3 mnd. Etter de mnd vet jeg ikke helt hva som gikk galt, men kom helt ut av hele opplegget.

 

Har nå bestemt meg for å prøve uten kurs i første omgang får å se hvordan det går i et par mnd, så her er det bare å ha ståpåvilje...

Skal ned ganske mange kg... hele 35

 

Flere som vill dele tanker, tips og råd, m.m? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christines

Første dag på slanking etter en alt for lang pause!

 

startet dagen med frokost, så ble det litt husarbeid som hører hverdagen til..

etterhvert ble det lunsj, prøver å spise hver 3-4. time....

så middag: Marinert kyllingfilet m/villtris, ovnsbakte grønnsaker med lett bernese.

2 l vann har det også blitt, veldig fornøyd med det, drikker vanligvis ikke mer en et glass pr.dag.. (aalt for lite)

Har ikke noen trimpoeng så langt i dag, men har planer om en kveldstur på en 1 times tid (satser på 2 tp).

 

veeldig fornøyd med dagen så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest christines

Hei!

Da er det snart en mnd siden jeg startet :)

har vært syk i 1,5 uke da det har vært litt vanskelig å fulgt dette opplegget...

men er nå ned -4 kg å er stor fornøyd med det hittil :D

så må jeg bare slenge med at jeg har blitt røykfri, i hele 18 dager.

Når jeg har klart det, vet jeg at min viljestyrke er helt klart sterknok til å klare dette også:)

 

Hvordan går det med dere der ute ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...