Gå til innhold

10 veker frå no! (5 august)


Gjest solsikkene

Anbefalte innlegg

Gjest solsikkene

No skal eg ta meg saman i ti veker framover.

Første veging i morgon, fredag 5 august... (trur eg er nærmare 76 kg etter masse kos i sommar)

 

Målet mitt er 70 kg

 

Dei neste vekene er planen:

 

Byta brødskiver ut med knekkebrød

Vatn i staden for mjølk, juice, brus

Godteri KUN på laurdag (og i moderate mengder)

7 trimpoeng pr veke

Mindre porsjonar til middag og kvelds

 

Fleire som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Kvifor føler du at du skal bytte ut brødskivene med knekkebrød?

I forhold til G.R sitt kursopplegg er det ikkje feil å ete brød...Gode, grove brød er supert, det - og gir ein bedre metthetsfølelse enn knekkebrød. Kombinasjon av knekkebrød og brød er også fint... Problemet med å ete berre knekkebrød er at du lett kjem i fare for å komme skeivt ut mht pålegg ; du kan ikkje ta meir pålegg om du har 4-5 knekkebrød til frokost ( for å komme opp i riktig kcal mengde ) enn du kan om du tar 2 brødskiver....

Berre ein tanke som slo meg... - og eg tenkte eg ville nevne det i tilfelle du sitter og føler og at det er sunnare å spise knekkebrød enn brødskiver.

 

LYKKE TIL MED VEKTNEDGANGEN!!!

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene
Kvifor føler du at du skal bytte ut brødskivene med knekkebrød?

I forhold til G.R sitt kursopplegg er det ikkje feil å ete brød...Gode' date=' grove brød er supert, det - og gir ein bedre metthetsfølelse enn knekkebrød. Kombinasjon av knekkebrød og brød er også fint... Problemet med å ete berre knekkebrød er at du lett kjem i fare for å komme skeivt ut mht pålegg ; du kan ikkje ta meir pålegg om du har 4-5 knekkebrød til frokost ( for å komme opp i riktig kcal mengde ) enn du kan om du tar 2 brødskiver....

Berre ein tanke som slo meg... - og eg tenkte eg ville nevne det i tilfelle du sitter og føler og at det er sunnare å spise knekkebrød enn brødskiver.

 

LYKKE TIL MED VEKTNEDGANGEN!!!

 

Twinsmum...[/quote']

 

Tusen takk for tips:) Ja, eg passar på pålegget... Problemet mitt at eg er så glad i brødskiver (SÆRLEG godt, grovt brød;)) Då et eg ofte fort (!) og mykje. (!) Når eg et knekkebrød tar det lenger tid, og eg kjenner eg er mett før eg har slukt meir enn eg har godt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...