Gå til innhold

motivert og klar!


Gjest tobarnsmor22

Anbefalte innlegg

Gjest tobarnsmor22

Jeg er ei jente på 22 år. har alltid hatt noen få kilo for mye på kroppen, og under begge mine svangerskap la jeg mye på meg. etter min siste var født, slanka jeg meg til jeg var mye slankere enn noen gang. problemet da var at huden på magen som hadde vært så strekt, nå hang som en tom rimi-pose. :/

dette såg helt forferdelig ut, og etter det har jeg jevnt og trutt lagt på meg, og nå veier jeg mer enn noen gang; 82,9 kg står det på vekta.

og her kommer den motivasjonen inn i bildet: jeg har vært hos legen min for å snakke om all denne løse huden på magen, og har nå fått beskjed om at hvis jeg kommer meg ned på min normalvekt, 75 kg, så får jeg mest sannsynlig en slik bukplastikk! :)

 

så, 7-8 kg må bort. jeg tror det skal gå fint, jeg har tidligere klart å slanke meg ned til 69 kg. har du lignende mål, så heng deg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Eg blir gjerne med!

 

Var 75,6 kg i dag, og vil ned til 70. Det har eg tenkt å klara:)

 

Er 33 år, og etter svangerskapa eg har hatt er det magen som er problemet mitt også. Trur ikkje eg kvalifiserer til bukplastikk, men har tenkt å jobba for å bli kvitt ein del magefeitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmor22

supert! :) jeg ble kvitt magefettet sist gang, men det ble veldig mye løst, så jeg såg ikke så slank ut på magen uansett.. derfor håper jeg at jeg klarer disse kiloene for å få operasjon! :)

 

Har vært i selskap i kveld hos min mor, der det ble servert god middag og kake til dessert, og likevel ligger jeg innafor mitt "kaloritall"

 

jeg har valgt å begynne me meny 2, altså 1600 kcal for dag. hvis jeg klarer å få til litt trim, så fortsetter jeg nok med den menyen.

enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Heilt ærleg så er eg sløv med veging av mat. Eg har ikkje anelse om kor mange kaloriar eg ligg på om dagen. Men eg veit at hovedproblema mine er søtsaker og store porsjonar med middag. Har tenkt at dei neste ti vekene skal eg halda meg unna søtt i vekedagane +eta mindre middag +vera meir aktiv. Tenker at det er meir motiverande å sjå for seg eit begrensa antal veker framover. Så no er eg i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmor22

jeg er også svak for søtsaker, og da spesielt kaker, vafler o.l, og sjokolade! jeg syns det er greit å registrere måltidene her inne bare for å få en pekepinn på hvor mye kalorier det er i de forskjellige tingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmor22

da var første veeiedag etter oppstart, og jeg kan gledelig konstatere at kuren så langt er effektiv.

fra 82,9 til 80,8.. altså hele 2,1 kg på første uke! er superstolt, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...