Gå til innhold

Sluttet å røyke


bella1

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sluttet å røyke for godt 4 måneder siden, dagen etter jeg sluttet satt jeg meg på sykkelen og syklet og syklet.

Jeg sykler nå 80 - 100 km i uken, har ikke erstattet sigaretten med noe mat og alikevel så har jeg lagt på meg 5 kilo.(ja jeg vet at muskler veier, men...)

Den siste tiden har jeg og logget alt jeg spiser inn i vektklubben, jeg holder meg innenfor de 1600 kcal som jeg skal, blir så frustrert.

Noen tips til hva jeg skal gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filiokus

Gratulerer med røykeslutt! Selve røykeslutten gjør at man går opp 1-3 kg i vekt (gjennomsnitt), men etter 1 år har det stabilisert seg på 0-1kg. Det tar mao litt tid for kroppen din å vite at den ikke skal ha tilskudd av giftstoffer lenger, men "røykekiloene" forsvinner av seg selv.

 

De som legger på seg mye etter røykeslutt spiser mer, det er ikke det jeg snakker om i avsnitt 1 :D Lurt å begynne å trene samtidig! Det gir kjemiske reaksjoner i hjernen som gjør at du klarer å holde deg røykfri!

 

Ble dette for teknisk? Vel, så glem det. Nyt det som er deilig med å være røykfri! Du har friskere hud, lukter bedre, har bedre kondisjon, bedre luktesans og smakssans! Du ser flottere ut, uansett!!

 

(-og se på hva de andre har skrevet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...