Gå til innhold

Nå SKAL jeg klare det!!


Gjest suppenes dronning

Anbefalte innlegg

Gjest suppenes dronning

Kalde og brutale facts om meg: Vekt nå 65.9. Og det ER for mye!! Rett og slett. Med mine 156 på strømpelesten,gir det en rimelig stappet følelse,for å si det sånn.

 

Så: i første omgang ned til 60 kilo. Første delmål 63.8. Det veide jeg i vår,hadde vært gøy å se det tallet igjen. Veiedag tirsdager.

 

Here I go - again!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Er å våkne helt av seg selv og spise frokost i fred og ro. Gå en laaaang tur og innkassere 4 trimpoeng! Pusle med middagen og generelt gjøre saker og ting i ett normalt tempo!

Har ikke vært kjempeflink de siste dagene,men kanskje flink nok?!:-)

 

Vi får se på veiedagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest suppenes dronning

Da er det veiedag. Føler at jeg nå de siste dagene virkelig har kommet i siget; så om ikke det har skjedd all verden på vekta, gjør det ingen ting så lenge jeg klarer å holde fokus. Da kommer resultater etter hvert.

Nå er det fokus også på å komme igang med regelmessig trening,jeg bretter opp ermene !!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest suppenes dronning

Fremdeles 65.9. Det er ok. Føler at kroppen allerede trives bedre nå når kostholdet er forbedret. Satser på nedgang om 1 uke-skal også få trimmet en del.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Vil du ha selskap:)

Eg er 174 høg, og 75-76 kg... Skal ned til 70 hadde eg tenkt:)

Eg veg meg på fredagar, så me får sjå kva vekta står på då...

 

Det er så vanskeleg å få av det siste! Men no har eg tenkt å klara det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du er litt aktiv, kan jeg få slå meg sammen med deg/dere her inne på tråden? Trenger noen som skriver aktivt, slik at jeg og blir aktiv og motivert!

 

Kalde og brutale fakt (som du skrev) om meg - veier nå 52,9 kg og skal ned til 50 tenkte jeg. Jeg trives i grunnen best på 48, men om jeg klarer 50 og holde meg der er jeg fornøyd. Det som i grunnen er viktigere for meg er å stramme opp magen - det er nemlig der absolutt alt fettet legger seg, og det ser passe rart ut når resten av kroppen er ok.

 

Veiedag onsdager, oooog ---- nå SKAL jeg klare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...