Gå til innhold

Kan jeg spise så mye jeg vil på kosedagen?


Gjest Missyen

Anbefalte innlegg

Hei! Etter en god stund uten snop, har jeg tenkt til å unne meg noe godt én dag i uken, såkalt kosedag :) Likevel setter jeg et par spørsmålstegn til hva og hvor mye jeg kan spise. I dag er dagen for kosemat. Planen er å spise lefse med kanel og sukker litt senere i kveld. Så langt har jeg spist et par biter av melkesjokolade, en håndfull nøtter samt ristet polarbrød med brunost på. Er dette veldig mye? I tillegg kommer jo frokost, lunsj, middag og kvelds. Kan jeg risikere å øke i vekt hvis jeg velger å ha en fast kosedag? Har allerede gått ned en del kilo, har en kilo eller to igjen. Kan f.eks nevne at i denne lefsen er det 871.2 kcal, 94,4 g karbohydrater, 14,7 g proteiner og 48,4 g fett (spiser dog bare halvparten). Kan jeg rase opp i vekt av dette? Har ikke så god greie på slikt. Det er fem lefser i en slik pakke. Er det bedre å bare ta én i dag og heller ta resten andre dager? Eller bør jeg spise de i dag?

 

Jeg går på lavkalori, holder meg på rundt 1300 kcal, kommer opp i 1600 med middager som lasagne, pizza og taco.

 

Dersom jeg velger å spise lefsene, kommer jeg opp i 2300 kcal som da er inkludert frokost, lunsj, middag og kvelds. Dette er 1000 kcal mer enn det jeg pleier.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...