Gå til innhold

Hjelp.... meny 1 eller 2??


Gjest spliffi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er jeg litt frustrert og lurer på om noen kan hjelpe meg litt... Jeg har ligget på meny 2 nå (15-1600 kcal om dagen) og har gått OPP 0,4... (nettopp begynt å veie meg) på en uke... Jeg har kun trent en time zumba, så jeg har ikke trent noe, men dette er fryktelig frustrerende. Kanskje jeg egentlig skal ligge på meny 1 ?

Jeg er nå 75 kilo og 1,68 høy.... og har kontorjobb...

 

For et par år siden gikk jeg på GR-kurs og gikk ned en kilo i uka på meny 2...men da ammet jeg, og var jo større....

 

Hva ligger dere andre som går NED på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer
Hei!

 

Nå er jeg litt frustrert og lurer på om noen kan hjelpe meg litt... Jeg har ligget på meny 2 nå (15-1600 kcal om dagen) og har gått OPP 0' date='4... (nettopp begynt å veie meg) på en uke... Jeg har kun trent en time zumba, så jeg har ikke trent noe, men dette er fryktelig frustrerende. Kanskje jeg egentlig skal ligge på meny 1 ?

Jeg er nå 75 kilo og 1,68 høy.... og har kontorjobb...

 

For et par år siden gikk jeg på GR-kurs og gikk ned en kilo i uka på meny 2...men da ammet jeg, og var jo større....

 

Hva ligger dere andre som går NED på?[/quote']

 

 

Hvis du skal ligge på meny 2, og har sittejobb, regner jeg med at dette løser seg bare du trapper opp til iallefall 3 dager trening i uka.

 

Du kan jo variere mellom meny 1 og 2 alt ettersom hvor mye du får trent?

 

Jeg ligger på Meny 2/3, men jeg trener stort sett mellom 20 og 25 trimpoeng i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...