Gå til innhold

Hurra :)


Gjest secerine

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skal lage en skryte -av -seg -selv -tråd her inne?

For det var siste veiing på kurs i dag, og nå har jeg klart å gå ned 8.2 kg i løpet av kurset mitt!!!! Og 3 av de 8 kg var nå i juli og august mnd, hvor jeg ikke trodde jeg skulle gå ned noe!!! ( ikke noe organisert trening, lite kaloritelling og mye grillmat og alkohol.....) Og likevel så har jeg klart å gå ned i vekt.

Så jeg er også bare veldig glad nå, både på dine, mine og alle andres vegne... Og det kan man få dele med andre?

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest secerine
Kanskje vi skal lage en skryte -av -seg -selv -tråd her inne?

For det var siste veiing på kurs i dag' date=' og nå har jeg klart å gå ned 8.2 kg i løpet av kurset mitt!!!! Og 3 av de 8 kg var nå i juli og august mnd, hvor jeg ikke trodde jeg skulle gå ned noe!!! ( ikke noe organisert trening, lite kaloritelling og mye grillmat og alkohol.....) Og likevel så har jeg klart å gå ned i vekt.

Så jeg er også bare veldig glad nå, både på dine, mine og alle andres vegne... Og det kan man få dele med andre?

Lykke til videre!![/quote']

 

 

Det er så kjekt når man finner glede & inspirasjon i det man har klart :o da blir vegen videre så mye lettere. tenk å ha gått ned så mange kg som deg. for meg er det virkelig beundringsverdig!! Gratulere så masse. Denne uka som er gått har jeg vært flink helt frem til i går. da var d bursdagsfeiring på jobb så d ble et lite kake stykke. så hadde vi middagsgjester og da ble d bacalao, is og snop samt vin.... kan hende jeg ødela alt men men - d får stå sin prøve. nå har jeg og familien vært på fjelltur i 3 timer, rolig tempo men alle monner drar. ha en fortsatt fin helg og lykke til videre :) skrytetråd er vel fint å ha ?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...