Gå til innhold

Hvorfor går vekten og cm oppover?


Gjest Rubisen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ny her, men har vært med før.

 

Jeg har nå vært flink å trene i flere måneder og vekten har vært stabil. Trener styrke 4 ganger styke i uken og 3 økter intervall trening 4*4. Avslutter øktene med 10 min løping/rask gange. Spiser et sted mellom 1300-1500 kcal pr dag. Men likevel går både vekten og målene mine opp. Skjønner ikke hva jeg gjør galt.....??? Noen som opplever det samme??

 

Da er det vel bare en ting å gjøre. Begynne å registrere mat og trim igjen.... Målet er ned 5 kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hei, du sier ikke hvor gammel du er eller høyde og vekt, så da blir det litt vanskelig å si noe fornuftig. Første-inntrykket mitt er at du spiser for lite. Kroppen din kan rett og slett ese ut litt som en del av et forsvar mot det du driver med. Ikke dermed sagt at det er fett. Har du tatt en kroppsanalyse for å se hva kroppen din består av?

Hilsen Kristepine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år og spiser det antall kcal jeg skal ha. Jeg jobber på kontor, men har lagt meg på moderat aktivitetnivå. Så jeg vipper tror jeg mellom 1300 kcal og 1600 kcal pr dag. Jeg er 58 kg og 160 høy. På vei mot målet som er 52, men fortsatt noen kilo igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' du sier ikke hvor gammel du er eller høyde og vekt, så da blir det litt vanskelig å si noe fornuftig. Første-inntrykket mitt er at du spiser for lite. Kroppen din kan rett og slett ese ut litt som en del av et forsvar mot det du driver med. Ikke dermed sagt at det er fett. Har du tatt en kroppsanalyse for å se hva kroppen din består av?

Hilsen Kristepine[/quote']

 

Takk for svar forresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...