Gå til innhold

Mitt Nye liv!!:=))


Gjest Reddik

Anbefalte innlegg

Hei dere!!

jeg er ny her å ønsker å komme i kontakt med noen som har det sånn som meg!! Alfor mange kilo for mye!! Og som vil veldig gjerne bli kvitt en del av dem!! Skal begynnne på kurs neste uke,gru gleder meg.. Men kjenner at jeg er klar no,for store forandringer,og det å kunne være litt ego.. Unger,mann, hus og mye jobbing har regjert for lenge,så tenker no at det er ,min tur til å få bruke tiden litt på meg selv!!

Vekta har passert 120..kg... Helt tragisk,så har en lang vei å gå,men gleder meg til å gjøre det sammen med dere og det å kunne gå på kurs å få veiledning og hjjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest friskusdama

Hyggelig med nye mennesker i samme situasjon som ønsker å ta tak i problemet sitt.

Har selv vært uten kurs en uke etter avsluttet 1.GR kurs. Kurs nr 2 begynner til tirsdag. Og kurs er virkelig å anbefale i tillegg til forumet her. Massevis av inspirasjon og tips for å gjøre jobben mot målet lettere

Selv veide jeg 118.8kg ved første veiing for 8 uker siden, i går viste den 107.8kg. Mine viktigste tips er å drikke myyyye vann, planlegg måltidene på forhånd, skrive daglig ned hva du spiser (liker best dagboka her på nett) og tren ut i fra hva du sjøl klarer, ikke hva alle andre kan. I tillegg er en skritt-teller en fantastisk god invistering.

Gleder meg til å se din vei mot målet :) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er jeg godt i gang!! Må faktisk innrømme at foreløpig så funker dette..:=))) På tirsdag er det 3 uker siden jeg startet på mitt første kurs,håper jeg har passet 5 kg ned:=)) Forje tirsdag var det 4.4..:=)) Er kjempe glad.. Synest hverdagene går veldig bra,er tungt i helgene merker jeg,men biter tenna sammen og synest jeg selv er veldig flink!! Har og som mål å klare 1 trimpoeng hver dag,er tungt etter jobb og unger er komt under dyna,men har klart det i snart 3 uker no,så da forsetter jeg så klart.. Merker at det blir lettere å sykle inn det poenget for hver dag,, Helt utrolig.. Ting skjer med denne skrale tykke kroppen!!! Håper alle andre har det fint fint her også!! Klem fra meg!! :=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er.. :) Gratulerer med allerede mange kilo ned.

Begynte selv på skremmende 118kg. Jeg syns de første 5 - 10 kg var tøffe men nå går det helt av seg selv å har innøvd gode rutiner. =)

 

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei igjen!!!

Er en stund siden jeg har vært her nå!! Jammen er det travcelt å komme seg i form:=)) Da har jeg gått på kurs i 5 uker og jammen viste ikke vekta 9.2 ned på siste veie dag!! Joho:=)) Men jeg har jobbet for de og,og veldig lang vei enda,men det går overraskende bra!! I kveld er første kvelden på 5 uker som jeg unner meg en sofa kveld.. kjenner at en trim hvile dag må til. Satser på å hente meg inn igjen i morgen:=)) Håper det går fint med dere andre her inne..

 

 

Klem Klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - skal seie du er flink! Snart 10kg på berre fem veker må no vere utruleg bra. Stå på vidare. Trur vi er ganske like - eg og hadde passert 120, er no i mi tredje kursveke, skal ned mellom 40 og 50 totalt. Om eg kan klare noko i nærheten av dine resultat vil eg vere storleg fornøgd... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siverten!!! Takk for flotte ord!! ja hadde ikke trodd jeg skulle klare det,men nærmer meg jo magiske 10 kg ned!! Er faktisk lettere enn jeg hadde trodd,men synest helgene er tøffe!! har funnet en god rytme i uke dagene,med god hjelp og støtte av kollegaer..jobber i kantine med mange fristelser hele dagen,er er utdannet kokk så er det er noe med å ta litt andre valg enn jeg har gjort tidligere.. Helgen er litt verre,men om jeg spiser litt mer kcal på en lørdag sammen med familien så tvinger jeg meg til å ta en ekstra økt på trim sykkelen.. Har funket så langt :=))) Stå på videre du,.. Kjempe spennende å følge med deg!! Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...