Gå til innhold

Heisan.


Gjest Regniesil

Anbefalte innlegg

Gjest Regniesil

Her kjem eg tastande, og håpar at eg blir kjend med dere som er her.. ;)

 

Litt om meg; eg har samboar, 4 barn i alderen 14,13,4 og 2 år, hund og katt. Har fibromyalgi som gjer at eg sliter med å vera så aktiv som eg vil, men prøver på..

 

Har gått på Campkilo sine shaker og har klart å gått ned 16,9 kg sidan mars, og gjekk over til lavkarbo. Men eg klara ikkje all den feite maten, og da får ikkje eg i meg nok kalorier.. Så fant eg ut at eg fekk prøva meg på Grete Rode igjen, som eg hadde gode resultat med for nokon år sidan.. :D

 

Så no er det på`n igjen og eg håpar at GR er lika effektivt som forrige gang.. :) Og denna gangen her skal eg ikkje legga på meg igjen!

 

Har igjen 20-25 kg til eg er fornøyd.. :)

 

10. Mars- 3.Okt: 119--> 102,2 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen ;)

Jeg skriver ikke så mye her, men jeg er stadig inne for å bli inspirert. Og det hjelper! Jeg har gått en mnd på kurs nå og det går nedover sakte, men sikkert. Har også erfaring med GR for mange år siden, så jeg vet det virker. Men å bli værende på den nye vekta var verre, så her er jeg igjen:)

Har veiedag i dag, men siden det er høstferie, ble det ingen kurskveld. Så jeg satser på/håper på et litt større vekttap om en uke enn det var forrige uke. Tvi, tvi!

Vi snakkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært som har gått ned såpass mye til nå! Det er jo en kjempebra start! Og velkommen hit! Morsomt med litt mer aktivitet i 30-40-forumet. Her er det ganske stille innimellom.

 

Det ser forresten ut som om vi har noenlunde samme mål, men at du har kommet litt lenger enn meg. Jeg begynte på 117,4 og skal ned til 75, til slutt. Men det er en lang vei igjen fortsatt. Etter å ha gått litt i rykk og napp, har jeg endelig funnet noen gode vaner jeg klarer å leve med, litt over tid. Og det er en god følelse.

 

Jeg har også såvidt prøvd lavkarbo en tre-fire dager, men kjendte fort at det ikke var noe for min kropp heller. Godt å høre at vi er flere, det virker jo nesten som om det er den eneste veien til et sunnere liv for tida (sjøl om man ikke blir enig om hvor sunt det egentlig er, heller...). Jeg er litt opptatt av å ikke gå på en eller annen kur, men å finne nye og gode vaner som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

så koselig at nokon har svart på tråden min.

 

Svirre, eg håpar at eg skal klara å komma meg ned på 70 tallet eg også, men hovudmålet mitt er å nå 85 før 20. mai, konfirmasjonen til eldste gutungen.

 

Nei, altså lavkarbo er så totalt kræsj med mine matvaner, så det var godt å byrja med normal mat igjen

 

Eg må berre klara å holda meg unna godisen ol, så går det bra ;) Ingen problem hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eg må berre klara å holda meg unna godisen ol' date=' så går det bra ;) Ingen problem hittil.[/quote']

 

Det er hverdagsvanene som er viktigst der. Jeg har klart å slutte å frotse, og det gir jo utslag, bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...