Gå til innhold

grillet kylling


Gjest madeleinerenate

Anbefalte innlegg

Gjest madeleinerenate

Jeg kjøper av og til en hel grillet kylling på 880 g ,men er det noen som vet hvor mye kylling det blir ? Jeg la jo inn hele kyllingen i dagboken og da ble det ganske mye ... Tenkte jo etterpå at dette ble jo helt feil. Håper noen der ute vet hvor mye ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg og samboer deler noen ganger en hel grillet kylling til middag. Jeg spiser da halve. Tar av alt skinnet (mye fett!!) og gir det til han ved siden av meg som ikke er på slanker'n...

Rensker vekk alt annet av fettklumper, bein osv. Haugen med rent kjøtt jeg da sitter igjen med, pleier å veie 200-220 g.

 

Hvis du rensker hele kyllingen fri for bein og annet rart, blir det vel da ca 400-450 g kjøtt på hele kyllingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinerenate
Jeg og samboer deler noen ganger en hel grillet kylling til middag. Jeg spiser da halve. Tar av alt skinnet (mye fett!!) og gir det til han ved siden av meg som ikke er på slanker'n...

Rensker vekk alt annet av fettklumper' date=' bein osv. Haugen med rent kjøtt jeg da sitter igjen med, pleier å veie 200-220 g.

 

Hvis du rensker hele kyllingen fri for bein og annet rart, blir det vel da ca 400-450 g kjøtt på hele kyllingen.[/quote']

 

 

Tusen takk ! Hørtes ikke veldig gale ut da ! Kjempe godt med en slik kylling av og til ! Ble bare sett helt da jeg la inn i dagboken , men komtil å tenke etterpå at dette kunne jo ikke stemme ...

 

Tusen takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...