Gå til innhold

Nå må det skje


Gjest snellapetronella

Anbefalte innlegg

Gjest snellapetronella

Nå gjelder det å ta kontroll. Jeg har gjort det mange ganger før, slanket meg mange kilo, så mange at trivselsvekt er nådd og vips så er kiloene tilbake igjen... Noen som kjenner seg igjen?

I morgen er det veiing, av kropp, veiing av mat og ny frisk på trening. Trivselsvekt skal på nytt nås, det må jo være mulig å få det til og bli der(sukk). Kanskje vil det hjelpe å skrive her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snellapetronella

Vel, triste 99,9 på vekta :) Men jeg, og bare jeg, kan ta ansvar for at det forandrer seg. Har i to dager spist slik det skal spises og det går utrolig greit faktisk. Har også vært på trening og det er noen uker siden sist gitt. Kan jeg klare - 12 kg før jul, ihvertfall i løpet av året, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til :)

 

Jeg har ikke kommet ned i trivselsvekt engang jeg..Med en gang jeg føler meg bedre og lettere har jeg satt meg ned igjen i sofaen.... Resultatet har ikke akkurat vært positivt....

 

Men denne gang er motivasjonen en helt annen :) Gleder meg til et nytt og lettere liv..

 

Jeg går en tur hver morgen før frokost nå i starten. Begynner rolig med treningen, får heller øke etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snellapetronella

Første uke overstått, ned 2,3 kg og minus 8,5 cm på de seks steden det måles på kurs. Det må jeg vel bare være fornøyd med, nå er det bare resten igjen og det er ikke bare litt. Med så mange kilo som jeg har ekstra blir det ikke merkbart før jeg passerer minus ti kilo :) Bare å jobbe å stå på! Det jeg derimot merker er at det er deilig ikke være så proppa full hele tiden :) Holder fokus på en slankere tilværelse og gleder meg til å kjøpe nye klær og igjen føle meg bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snellapetronella

Takk takk, så langt har det bare gått fint og er takknemlig for det. Jeg har nemlig litt dårlig selvdisiplin... ;)

 

fruandersen, du er jo virkelig på vei nedover, veldig bra :) Og ElisabethV hvilken fantastisk vektreduksjon du har hatt, håper en dag jeg kan notere samme tallet. Enn så lenge er det bare å stå på og hlde seg til planen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snellapetronella

Ny uke unnagjort - 1 kg, små steg i riktig retning. Totalt - 4,8 kg på tre uker er vel greit og ganske i tråd med hva som kan forventes. Det starter bra og stabiliserer seg med rundt 1 kg i uka.

Nå i kveld har jeg jo puttet hendene noen ganger i den Halloween- bøtta som var til utdeling... Det går vel bra det også tenker jeg. Kanskje jeg snart må sette meg et julemål??? Nå går jeg igang med ny uke og håper på, om ikke kilo så iallefall gram av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...