Gå til innhold

Være med i slankekrigen?


Samba

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp begynt på prosjekt slanking, og vil veldig gjerne ha litt støtte på veien, er det for seint å melde seg på? Jeg ser jo at dere har holdt på en stund, så det ødelegger kanskje moroa litt hvis jeg blir med så seint?

 

Jeg er 167 høy og veier 81 kg :s Vil gjerne ned til 65, så jeg har lang vei å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ledig plass i gruppen 90+. Meld fra her dersom du vil være med :)

 

 

 

 

Regler:

 

Konkurransen varer i 10 uker og finalen blir 20. desember.

 

- Veiedag: tirsdag

 

- Vekt registreres i løpet av tirsdag og resultatene kommer i løpet av et par dager.

 

- Ved veiedag rapporterer man dagens vekt. Vekt 11. oktober blir utgangspunkt for konkurransen.

- Det er mulig å melde seg på i løpet av konkurransen, da det er vektnedgang hver uke som avgjør i løpet av konkurransen. I finalen er det imidlertid startvekt som gjelder, og kommer man inn i konkurransen senere har man et dårligere utgangspunkt.

 

- Resultatet registreres i et excelark og det beregnes %vis nedgang i forhold til startvekt.

 

- Den som har høyest prosentvis nedgang hver uke vinner ukeveiingen, den med laveste %vise nedgang går ut.

 

- I finalen er det %vis nedgang i forhold til startvekt som avgjør.

 

- De som ryker ut i løpet av konkurransen kan fortsette å rapportere vekt, men da på PM. Det blir en egen finale for de i uke 51 basert på totalt vekttap (ingen ukevinner).

 

- Konkurransen består av 3 grupper. I løpet av konkurransen slår vi sammen gruppene.

 

- Fordi vi regner ut prosentvis nedgang uke for uke er det viktig at dere rapporterer så nøyaktig vekt som mulig.

 

- Man må rapportere vekt hver uke, hvis ikke går man ut av konkurransen!

 

- Dersom man ikke har mulighet til å veie seg eller rapportere vekt den aktuelle datoen, kan man enten melde fra om vekt på forhånd (for eksempel dagen før), eller man kan be om walkover. Man kan ha walkover maks to ganger i løpet av konkurransen, og man må gi beskjed senest dagen før den aktuelle veiedagen. Har man hatt walkover er man med som vanlig den neste uken.

 

- Den med høyeste %vise vektnedgang i finalen vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...