Gå til innhold

Motivasjonsgruppe - Ned 40+ / UKE 7


Gjest EllenFit4Fun

Anbefalte innlegg

Gjest EllenFit4Fun

Da er vi i gang med en ny uke. Ny uke - nye muligheter.

 

Så på slankekrigen i gårkveld. Har stort sett bare switchet innom, men i går måtte jeg se hele programmet. D var innveiing for de utstemte deltakerne, og jeg ble litt fasinert over hvor store forandringer de har gjort m seg selv. Synes d har gått veldig fort for dem å gå ned så mye i vekt. Damene gjennomsnittlig 40 - 55, mennene 60 - 80 kg. Utrolig spør du meg.

 

Noen ganger skulle jeg gjerne ha hatt muligheten til å komme meg tilbake i treningsstudioet. Rett og slett for å se andre mennesker.

 

Er spent på hva uken bringer for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita
Da er vi i gang med en ny uke. Ny uke - nye muligheter.

 

Så på slankekrigen i gårkveld. Har stort sett bare switchet innom' date=' men i går måtte jeg se hele programmet. D var innveiing for de utstemte deltakerne, og jeg ble litt fasinert over hvor store forandringer de har gjort m seg selv. Synes d har gått veldig fort for dem å gå ned så mye i vekt. Damene gjennomsnittlig 40 - 55, mennene 60 - 80 kg. Utrolig spør du meg.

 

Noen ganger skulle jeg gjerne ha hatt muligheten til å komme meg tilbake i treningsstudioet. Rett og slett for å se andre mennesker.

 

Er spent på hva uken bringer for oss alle.[/quote']

 

Ny uke som har startet kjempebra! Har vært hos tannlegen (jeg er kjempe redd og vil bare stikke av) og det gikk bra! Hadde kjempe opplegg med tennene sist sommer, men nå var alt bare bra. Attpå til så skinner sola, så i ettermiddag skal minstejenta og jeg ut en tur.

 

Er akkurat ferdig med det somfor meg er dagens pine (trimmen), klarte 2 trimpoeng. Jeg skjønner meg ikke helt på de som syns det er deilig å trimme, bli svett og kjenne blodsmaken i kjeften, tror aldre jeg kommer så langt.

 

Jeg switchet også innom slankekrigen og fikk med meg noen veininger, ble imponert over det raske og store vekttapet for deltagerne. Det hadde vært deilig hvis det hadde vært oss som gikk ned så mye på så kort tid. Kanskje man må være deltager i et TV program for å klare det? Det er uansett ikke noe for meg! Vekta mi og kroppen min er noe av det mest private for meg, er ikke særlig stolt av kroppen min........ Det er også noe jeg må jobbe med, mitt eget selvbilde. Tenkte meg lenge og godt om før jeg røpet vekta mi på "Motiver meg" forumet enda det er anonymt!

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt min veiedag, jeg hadde tatt av meg 400 gram, og til sammen siden 9 januar har jeg tatt av meg 5,2. Jeg hadde håpet at det var mer, men jeg kan ikke gjøre annet enn å stå på videre. Noen ganger vet man med seg selv at man ikke har vært så flink, så da er hvert gram en bonus, men den siste uken har jeg vært kjempe flink. Uansett, minus er minus...

Har tatt av 8 cm rundt midjen siden jeg begynte, og 42 cm totalt, så det er kjempe bra. Skulle bare ønske vekten forsvant i samme tempo! Jeg må bare minne meg selv på at dette er noe som kommer til å ta lang tid, da gjelder det å glede seg over alt!

 

Ønsker alle en god og virkningsfull uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rampejenta

Hei.

Hvis du synest trening er kjedelig og totalt uintresant så må du prøve kinetic på playstation II. Det er dritkult, man blir hekta og jeg glemmer faktisk at jeg trener når jeg spiller.Forrige uke endte jeg på 16 trimpoeng og minus 10,5 cm totalt over hele kroppen men alikevel + 0,5 kg.Muskler ;) Dette spillet er nok en av de beste investeringer jeg har gjort.

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veing i dag er sån passe mellom fornøyd - 0,9 og en cm i midjen. Det er ikke så værst men jeg vet at jeg kan så mye bedre, så da er det bare å skjerpe seg enda mere. Stå på folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til Looser 400 gram ned er nesten en halv kilo smør:) Og kjempe fint resultat med 5.2 kg siden 9.januar, med en slik vektnesgang de neste 5 ukene blir jo det 10 kg!!!! Og det kan jo være hærlig å bruke litt tankeenergi på;)

 

Gratulere også til Frup.0.9 kger jo egentlig 1 kg så det er jo overmåtelig bra. Har du gått ned mye tilsammen nå ?? Du trenger ikke svare på det, men jeg er bare litt nyskjerrig:)

 

Jeg suller og stuller med mitt. Blir ikke veiing denne uken fordi kurslederen min er bortreist så jeg må vente enda ei uke...,men håper jo da på minst 1,2 kg på 14 dager. Har gått inn i midjen med en ny cm, tilsammen 13,5 cm siden 9.januar og det hjelper jo på motivasjonen.

 

Lykke til resten av gjengen og at vi klarer å " stå han av" denne uka også.

 

Klem til hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5 uker på kurs gikk jeg denne uken ned 0,8 kg, og det er helt greit tatt i betraktning at jeg bare har fått 5 trim poeng denne uken. Total har jeg gått ned 5,7 kg siden 9.januar. Håper å klare mellom 7 og 8 kg til sammen på kurs 1.Jeg har frem til nå gått ned ca 1 kg hver gang, noen ganger litt over andre litt under. Siden det har gått så bra frem til nå er jeg litt redd for at jeg skal gå på en smell snart, men det er bare å holde tunga rett i munnen og være flink, og går det dårlig da er det jo ikke min skyld?? Men jeg får ikke ta sorgene på forskudd! Lykke til denne uken alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka var ikke no gøy da...opp 400gr!!

Sikkert fordi jeg var på bursdag i helga å skjeiet ut.....BLÆ!!

 

men men ...nettopp kommet hjem fra trening nå så jeg gir meg ikke ;)

 

kline:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da jeg har gått ned 5,4 kg siden 9 januar, så jeg kan ikke klage på det. Men jeg vet bare at jeg kan så mye bedre hvist jeg vil, er alt for svak når det kommer til sjokolade jeg kan føle at den roper på meg. og når det er lørdagsgodt i huset er det ekstra vannskelig. Skal reise til Aten den 22 april har kunnet tenke meg å vært noen kg lettere til da, men jeg vet ikke hva som er realistisk å håpe på innen da.

 

Det er vel bare å gjøre så godt mann kan og litt til.

 

Ha fortsatt en bra uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLott med 5,4 kg , det er jo en 1 kg i gjennomsnitt. Hvis du f.esk går ned 0.8 kg fram til 22.april vil det bli en nedgangpå over 7 kg og da er du opp i 12 - 13 kg ned. Det er ihvertfall realistisk å jeg tror ikke du vil slite deg ut fysisk eller psykisk for å oppnå det, alt som er over 0.8 må du ta med som svære bonuspoeng. Lykke til Frup, og det blir sikkert en hærlig tur til Aten uansett:)

 

Selv begynner jeg også å kjenne på sjokoladesuget, prøver så godt jeg kan å holde meg unna det. Tok 6 små biter søndag av kokesjokoladen, det var innenfor kosemerkebudsjettet så det var ingen nødvendighet å ha dårlig samvittighet. Kjempe fornøyd med meg selv som klarte å stoppe med de 6 bitene og jeg virkelig kosa meg med de.

MEN det er sånn bare det å se filmen Charlie og sjokoladefabrikken sammen med ungene får meg til å lengte etter å ha i meg mengder av sjokolade......

Så det er hardt hardt hardt eneklte dager, men jeg SKAL holde meg unna, det gjør meg ikke noe godt verken i sjel elller kropp.

En god dag til alle som er innom 40 + gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Har hatt min første veiedag på kurs og har gått ned 3,6 kg siden jeg så smått startet for meg selv. Er godt fornøyd med vekt nedgangen, ikke så fornøyd med centimeterne (4 cm bare), men det kan godt hende at jeg har målt på ulike steder på kroppen..... Husker ikke helt hvor jeg har målt, men fra nå av er midjemålet over navlen! Jeg lider av nedsunken midje.

 

Strever med å planlegge matinntaket i forhold til barnas fritidsaktiviteter. Lager matpakker som jeg tar med og spiser, men det fungerer ikke like godt bestandig.

 

Starter friskt på ny uke der jeg skal prøve å øke trimmengden litt meg litt styrketrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

3,6 kg utrolig. Grattis. Fortsetter du i d tempoet er de første 6 kg av neste uke.

 

Men - husk at bare du har nedgang skal du være veldig fornøyd. Husk at alle monner drar. Det er jo selvfølgelig gøy når man går ned så mye med en gang, men ikke bli skuffet hvis vekten viser mendre nedgang neste uke. Ikke vær for hard mot dg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

- 0,6 kg, og ned i centimeter rundt hals, armer og lår. 4,2 kg er vekk. har aldri vært av den typen som går ned mye i livet først, men heller andre steder.

 

Jeg har funnet ut at jeg ikke skal stresse, og være glad når vekten går riktig vei.

 

Skal ha vinterferie, og drar på hytta. Da blir d en del aktivitet. Langrennsski og kjelke skal med. I tillegg har jeg for første gang påtatt meg snørydding av hyttetaket.

 

Er mest bekymret for ryggen, men tar jeg i riktig går d vel. D blir jo trimmpoeng d også.

 

Får ikke rapportert neste torsdag, så da blir d 2 uker til neste rapport. Men jeg klarer nok ikke å la vekta være når jeg kommer hjem neste lørdag.

 

Ha en fin uke. Så melder jg meg når jeg er tilbake fra hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med nedgang 0,6 kg, da er du i gang igjen. 4.2 kg begynner jo å bli litt på veien ned.Håper du får en flott tur på vintrferie med masse trimpoeng muligheter.

Lykke til ;)

 

Fantastisk flott start til deg Mammacita, her er det bare å stå på videre så går nok vekta stadig vekk nedover, antagelig ikke med like vannvittig sprang som første uka, men likevell du kommer nok til å nå 5 kg ganske snart.

LYKKE TIL :D

 

Her jeg bor er det full vår. Det spirer og gror i hagen. Og her om dagen hadde jeg første hagearbeid for året. Hærlig.

Har hatt med minste mann mellom OL slagene og gått tur med vogna. Blir svett og fornøyd med trimpoengene som ramler inn og gull eplene som kommer etterhvert.

 

Det blir en travel helg skal på seiminar og fest i tilegg. Min utfordring blir å få i meg nok mat, må lage meg opp en del matpakker slik at jeg unngår andre fristelser

 

GOD HELG til ALLE på 40 + linken.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Vi fant de første snøklokkene i hagen i dag så våren er på gang her også, men hagearbeid er det en stund til jeg kan ta fatt på desverre. Det skal bli deilig med vår..........

 

Det hadde vært fabelaktig hvis jeg kunne gått ned like mye hver uke som jeg har gjort i denne første uka, men sånn blir det nok ikke desverre.

 

Seminar med fest blir en skikkelig utfordring, du er jammen meg flink som tenker matpakker til helga, det hadde sikkert ikke jeg klart. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg tatt meg et dypdykk i alt de hadde å tilby av ting som skal i munnen. Lykke til Tirben, og håper du får et lærerikt og morsomt seminar til helga!

 

Ellers vil jeg si god helg til alle som leser dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenFit4Fun

Her på østlandet laver d ned. Det er et kaos uten like, og jeg lurer på hvor mange ganger jg har måkt fram bilen de siste 1 1/2 ukene (har ikke garasje).

 

Faktisk rekker snøfinnene meg til under armen, og d siste døgnet har d kommet 50 cm. m snø. Er spent på hvor mye som har kommet på hytta i valdres. Vi skulle i hvertfall ikke mangle snø til skiturene våre. Jeg har faktisk sakt til min far at jeg skal måke snøen av hyttetaket denne gangen. Vi har hatt hytta i over 20 år, og ikke en eneste gang har jg tilbudt mg den jobben. Hjelp! Men tenkte jg kunne hove inn noen trimpoeng. Tror min far fikk litt hakeslepp. He he.

 

Dere får nyte våren dere som bor i den delen av landet.

 

Jeg skal ut å spise m en venninne i morgen, og søndag blir d oppover til hytta. Har tatt med matvekt, og nødvendige remedier for å kunne holde meg sånn noegen lundet til programmet. Hvis noen har noe forslag om varm drikke unntatt te og kaffe blir jg glad. Jeg er veldig kresen på varm drikke, og egentlig er d bare sobærtoddy og kakao jg drikker varmt. Må jo ha litt i livet når vi stopper på tur.

 

Gleder mg til å lese hvordan d går m dere i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Du ha rgått ned nesten 1 kg b3tty! Godt gjordt, også da de deilige centimetrene rundt midja! De strever jeg med, men har ikke prøvd så lenge så jeg skal ikke klage for mye. Har observert at buksene er greie om morgenen, men om kvelden er de smekk trange og jeg er utrivelig å dele dyne med!! Bare en liten privat observasjon, det går sikkert over når magen har skjønt at nå blir det andre boller!

 

EllenFit4Fun, det er deilig med vår og spirende blomster, men er litt sjalu på snøene dere har også, vi har nesten ikke hatt snø i år og jeg er en av disse perverse jentene som liker å måke snø...................God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...