Gå til innhold

motivasjonsvenn:)


Gjest LinnChristine

Anbefalte innlegg

Gjest LinnChristine

Hei! Jeg heter Linn, er 21 år og bor i Oslo. Veier 68 kg. Gikk på roede kurs i mars i år men har ikke råd til å fortsette på kurs nå. I Mai skal min fetter konfirmeres, og jeg vil veldig gjerne kunne ha på meg bunaden min uten å kveles! får den ikke på meg nå;) jeg spiser sunn mat, men er desverre veldig svak for kjeks og godterier og har ikke motivasjonen til å trene så mye som jeg burde. Jeg er sosial og liker sang, musikk og teater. Lurer på om det finnes noen, kanskje 2-3 stk, som er litt like som meg i vekt og situasjon? Jeg ønsker meg som sagt motivasjonsvenner. Jeg tenker at vi kan oppmuntre hverandre, spørre hvordan det går, utveksle erfaringer og gi hverandre tips og gode råd. Litt sånn som det er på et roede-møte, bare at vi kan gjøre det på nettet! har noe lyst til å være med? håper det:)

Hilsen Linn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er i jente på 23,veier ikke på lagt nær så lite som deg,men heller en del kilo mer! MEN,en motivasjons venn er jo en knall go ide!;) Trur det kunne vært til stor hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicity22

hei!

 

Jeg er 22 år og vil gjerne ned 10 kg. Har gått opp 14 kg det siste året pga trøstespising og overspising/tvangsspising ;) Men som det jo sies er det liten trøst i mat så det må så mye til. Og for mye mat blir til for mange kg som gjør at jeg føler meg uvel i egen kropp.

Er veldig gjerne med på motivasjonsgruppe :) Har aldri slanket meg ordentlig før. Det er blitt mye overspising og deretter sulting for å kompensere, og da blir man jo veldig sulten også er det på'n igjen.

Hvis du/dere vet hva som hjelper for å motivere dere er det bare å si fra så skal jeg bidra så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Heei :)

 

jeg er med:) Leiter selv etter motivasjonsvenner. Jeg vil ned 3-4 kg innen desember. Er ikke overvektig men føler meg ikke komfortabel slik jeg er nå.

Klarer å holde meg 2-3 dager, men sprikke alltid på den 4! er altfor glad i sjokolade og kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LinnChristine

hei slankejo, getitof og felicity! så bra at dere vil være med! Jeg gleder meg til å komme igang og bli bedre kjent med dere:) hva heter dere til fornavn? blir så upersonlig med nicknames synes jeg. (dere kan selvfølgelig oppgi pseydonymer hvis dere ikke vil legge ut ekte navn på nett.)

hvordan tenker dere at vi skal gjøre dette her? skal vi ha en fast dag i ukenhvor alle legger ut en liten tekst om hvordan det har gått uken som var? eller kanskje at vi fordeler, slik at en legger ut på tirsdag, en på onsdag, en på torsdag og en på fredag? så blir det ikke masse innlegg på en gang, men heller spre det litt utover og så kan alle vi andre gi respons på dagens innlegg?

Linn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg heter Ida er 24 år og vil gjerne ha noen motivasjonsvenner :D

Er 168 cm høy og veier 67,5 kg. idag, men ønsker å komme meg ned til 60 kg. Håper å nå dette målet innen Juni 2012, for da skal jeg reise på Syden ferie! :)

7,5 kg på 6,5 måneder bør vel være overkommelig? :)

Jeg trener litt på treningssenter og liker å løpe, men er aaaalt for glad i mat og godterier. Spising er nok det største problemet for meg når det kommer til slanking.

Jeg kommer til å veie meg hver mandagsmorgen, samt måle midjemål, å så kan jeg legge ut her hvordan det har gått hver mandag ettermiddag? Jeg kommer også til å skrive litt om hva jeg har trent foregående uke, samt litt om hvordan kostholdet har vært.

Lykke til med denne uken alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Felicity22

Hei! :)

Beklager at jeg har vært litt fraværende en stund. Jeg har gått ned 4 kg de siste 2 ukene :D I starten går det jo ofte fort men så stagnerer vekten og da er det vanskelig å holde motivasjonen oppe og fingrene unna godteskålen :D

Hvordan går det med dere?

Nå er jo jula like rundt hørnet og det blir kanskje ekstra vanskelig..

Heter Siri btw og er også 168 høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

hei, kan jeg henge meg på her?

jeg er ei jente på 23år, og 153cm høy, som har gått et grete roede kurs, men klarte ikke helt og følge den perfekt men gikk jo ned en del, men alt er på plass igjen etter mye greier, så derfor trenger jeg støtte!

 

jeg er svak for kjeks og pølser, ja merkelig nok de to tingene, men trener pilates 1gang i uka og går ellers tur når jeg orker og vil!

 

sist jeg veide meg var jeg nede i 63,9kg og det er vel 2uker siden, får ikke veid meg pga vekta mi funker ikke, så derfor tar jeg bare og måler midjen framover.

den var foresten 87cm i dag, det tilsvarer at jeg har gått ned 3cm på 2uker det kan jeg leve med i grunn!

jeg håper seff og være lengre nede i cm mål neste uke, men glad så lenge det går nedover!

 

satser på at jeg er 80cm til mai.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...