Gå til innhold

Begynner på kurs i kveld


Gjest Frustrert frue

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Etter masse rot og rør har jeg funnet frem igjen.

 

Ble ikke noe kurs på meg i september,samtidig som jeg ikke hadde internett tilgang på 2 mnd , har jeg nå fått meg bredbånds forbinelse igjen så jeg slipper å ha et mobilnett som fungerer når det vil..

 

Jeg har alså bestmt meg for et nytt kurs som en siste utvei for slankeoprasjon. Går jeg ikke ned nå blir jeg operert på privatklinikk etter jul.

 

Jeg har ikke satt meg så store mål.Har funnet frem mine gamle kursbøker.Kan nesten ikke forstå at jeg var misfornøyd med 5 kg på et kurs.Nå er jeg fornøyd hvis jeg greier det .Det er jo 4 kurs før sommerer og jeg vet hva 4 x 5 blir ;)

 

Skal sette meg ned og lese gjennom hva dere andre har oppnådd siden jeg var innom her sist.

 

Nå gleder jeg meg til de neste ukene og jeg er sååå motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

mine gamle innlegg er blitt borte da alt ble slettet. Jeg skulle egentlig bare lage ny startdato. Fikk heldigvis mitt gamle nick tilbake ,men da ble visst alt det gamle lagret under gjest.

 

Samma det. Dette blir en ny start ;)

 

Første kurskveld gikk veldig greit. Har en del å sette meg inn .Noe er jo nytt på de 10 åra det har gått siden jeg sist var på kurs.

 

77 kg skal jeg ned !!!!!!!

 

Jeg skal til å begynne med følge meny 4 så får jeg se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal bli spennende å følge deg - dette klarer du!

Skal også ned maaange kilo, vi må bare forsone oss med at det vil ta tid. Tenk så mange år vi har brukt på å få disse ekstra kiloene, og det er jo lettere å få de på enn å ta de av ;)

Jeg har bare tatt av 3 kg. enda (en dråpe i havet), men føler meg allerede bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60
Etter masse rot og rør har jeg funnet frem igjen.

 

Ble ikke noe kurs på meg i september' date='samtidig som jeg ikke hadde internett tilgang på 2 mnd , har jeg nå fått meg bredbånds forbinelse igjen så jeg slipper å ha et mobilnett som fungerer når det vil..

 

Jeg har alså bestmt meg for et nytt kurs som en siste utvei for slankeoprasjon. Går jeg ikke ned nå blir jeg operert på privatklinikk etter jul.

 

Jeg har ikke satt meg så store mål.Har funnet frem mine gamle kursbøker.Kan nesten ikke forstå at jeg var misfornøyd med 5 kg på et kurs.Nå er jeg fornøyd hvis jeg greier det .Det er jo 4 kurs før sommerer og jeg vet hva 4 x 5 blir :)

 

Skal sette meg ned og lese gjennom hva dere andre har oppnådd siden jeg var innom her sist.

 

Nå gleder jeg meg til de neste ukene og jeg er sååå motivert.[/quote']

 

 

 

Stå på du :-) Jeg startet på kurs dagen før deg og er kjempemotivert. Sammen er vi sterke :-) Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Min størst utfordring blir tydeligvis å få i meg nok kcl på dagtid.

Når jeg la inn min dagsmeny i går kveld kl 22 så hadde jeg fortsatt 700 kcl å spise før jeg var opp i min dagsmeny.

Jeg skriver ned i arbeidsboka hva jeg spiser i løpet av dagen og så fører jeg det inn på nettboka og får det regnet ut om kvelden. Må nok prøve å få lagt det inn med en gang etter middag.

 

Badevekta må jeg nok sette inn i et skap for jeg snikveier meg hver dag og det er ikke bra .

 

Jeg har endelig målt meg og kan heller følge med på det en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Ikke 1 dag denne første uka har jeg kommet opp i 2200 kcl som jeg burde ha vært i følge kurslederen min.

 

Jeg er ikke vant til å spise så ofte og jeg spiser ikke brød men av og til knekkebrød.

 

I går var jeg jeg og spiste men fikk ikke veide maten men anslo allikevel veldig raust og manglet bare 150 kcl i går kveld.

 

Jeg får kikke litt i boka og se om jeg kan hente noen eksemler der.Synes det var litt for få forslag til dagsmenyer spesielt for oss som ikke spiser brød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

og jeg har snikveiet meg hjemme.Følte at jeg ikke hadde gått ned og det stemte på en prikk :) Får håpe alt snur seg til i morgen.Jeg har ihvertfall skrivd opp hver eneste lille smule jeg har spist !!Mangler vel stort sett et par hundre kcl hver dag ,men jeg nekter å tro det er grunnen..Før levde jeg jo på mindre kcl på grete Roede kurs og gikk ned...

Jeg tok mål forrige torsdag morgen og la dem inn men finner det ikke igjen så jeg må ha glemt å lagre dem ..Arg. Tror jeg kan ha skrevet dem opp et sted.Får leite litt.

 

Krysser fingrer for at jeg har gått ned litt i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...