Gå til innhold

På an igjen!! Glimter ett Marathon der fremme ?


Anbefalte innlegg

Jepp, så er eg her nok en gang... vel det tyder vel egentlig ikke godt. Har svart belte i GR faktisk.

Denne gangen har jeg hverken tid eller penger til å gå på kurs, så jeg vi vil prøve meg her.

Men fett og kilo har jeg nok av :) Det skjer ikke noe før du begynner !!

Og begynne.... ja det gjorde jeg i går faktisk !!

Så jeg er igang med dag 2 nå.

 

Skal ned 25 kilo. Selvsagt helst til helgen, men greier jeg det innen desember 2012,skal jeg være fornøyd...

Min feite kropp på 93.6 kilo skal bli til 68 kilo.har vært der noen ganger før med hjelp av GR... men fyker oppigjen når livet butter i mot..... Olalala !! Det gjør noe med deg !!

Jeg er den fødte trøstespiser, og her må jeg ta tak... mat og følelser er en rar greie !!

Har også fått Hypothyreose(lavt stoffskifte)som ett resultat av jojo slanking gjennom mange år, så ting vil gå litt tregere nå... derfor må eg være dobbelt så standhaftig, dobbelt så tålmodig... trøste og bære !!!

 

Ser det er mange slankehistorier som ender meg at folk har sprunget Marathon(halvversjonen)... kanksje det kunne vært ett mål.. Men ikke alene, måtte ha noen heiakompiser, så hvis noen her inne kunne tenke seg det, så gi en lyd !!

 

Så 01.11.11 var eg altså 93.6 kilo.... så får vi se da... Første mål er å komme under 90... YOU GO GIRL !!!

 

SKulle ønske jeg fikk til å legge inn en sånn vektskala, men vet ikke helt hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...