Gå til innhold

Trenger motivasjon og gode råd!


Gjest gerbra

Anbefalte innlegg

hEI!

Har meldt meg på nettkurs. Skal ned ca 20 kilo. Min høyde er 167 og vekta er 98,7(huff og huff..)ifølge alle BMI målinger burde jeg gått ned til 70 men synes selv at det er greit rundt 75.

Har slanket meg i sikkert 20 år(44 år nå). Trener litt, har akkurat begynt, men klarer ikke mer enn to ganger i uka foreløpig. Har en venninne jeg trener sammen med og det hjelper jo på.

Trenger å få hjelp til å holde ut. Regner med at jeg skal klare 20 kilo til sommeren men da MÅ jeg være striks mot meg selv....Håper jeg kan gi og få gode råd og tips og bli motivert av andre flinkiser her:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også all den støtte og hjelp jeg kan få, så jeg er med !!

Har slanket meg i 25 år,og alltid vært overvektig,(bortsett fra 3 år midt på 90 tallet der jeg slanket meg 35 kilo)..rart det der !!

Jeg begynte ( igjen) i går,og har såååå mange grunner for å gå ned i vekt nå, at jeg bare må !!!!

Har mye samme vitale mål som deg og omtrent samme alder. 168,93.6 kilo,41 år. Vil ned til 68-70 kilo. Altså 25 kilo.Detta må vi få til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest CamillaIselin

Hei!:) Jeg slenger meg på hvis det er plass til fler! Jeg er 168cm og veier 93kg. Har lyst til å gå ned til 75kg, men setter 85 som et delmål først, så føler jeg det er mer realistisk å klare!:) Hadde jo vært morsomt å følge med på fremgangen til hverandre og avtale en veiedag i uka?:) vet ikke hva dere syntes om det, men da kunne vi f.eks målt midjen samtidig, er jo ikke bare vekta man må se på, men også om kroppen forandrer seg noe! Stå på jenter! Dette klarer vi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...