Gå til innhold

Min vei til en ny livsstil


Gjest Frustrert frue

Anbefalte innlegg

En halv kilo er fint! Alle som har greie på det sier at det er passe nedgang på en uke. Ikke lett å være tålmodig når det er mye som skal vekk, men en hel smørpakke vekk er veldig bra! Gleder meg til følge deg videre.

 

Fønix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Var ute å gikk tur i dag,og det var tungt. Pustet som en hval opp alle bakkene.Tydelig at det jeg trodde bare satt i nesa, hadde laget litt krøll lengre ned i systemet også.

 

Det var uansett deilig etterpå.

 

Ble så lei av å gå ned tregt, når jeg er så nøye med å veie og regne ut alt ,at jeg ikke har gjordt det de to siste dagene.Er spent hvordan det har gått.

Fra i morgen tidlig blir uansett alt veid og notert igjen.Kan jo ikke gi opp så lett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

går det.Fremdeles med museskritt.

 

Har blitt 3 kg tilsammen nå. Jeg ser at det er mulig å gå ned for meg men jeg har ikke helt klart å bytte over til meny 2. Tror det kommertil å gå litt fortere da.

 

Fra begynnelsen synes jeg det var vanskelig å komme opp i menyen min ,og nå er det vanskelig å komme ned!!! Har lagt til meg rutiner på ting kjenner jeg og det er jo ganske mange kcl som skal kuttet så jeg kan kanskje prøve meg på 1900 kcl først.

 

 

Eller jeg kan vente til etter jul.Kose meg med den menyen jeg egentlig skal ha....

det er enda lenge til sommeren ,men skal jeg greie 20 kg før den begynner jeg å få litt dårlig tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Huff og huff

 

Liker ikke dette nye opplegget her !!!.synes det er vanskligere å finne fram.Har ikke fått registrert mat eller trim på en uke nå.I morgen må jeg prøve å skjerpe meg, men dette var faktisk nok til å vippe meg av pinnen.

Kanskje jeg bare bruker arbeidsboka en stund fremover...

 

Har mista trim poeng teet som var nesten fullt. :((

 

Håper ting blir normale igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Frustrert frue!

Eg synes det er god motivasjon å konkurrere litt med meg sjølv, kunne sjå frå dag til dag og veke til veke trimpoeng, centimeter og gram/kilo. Skikkeleg skuffa når alt no plutseleg var borte vekk.

Det bør rette seg litt fort! Vi treng å kunne bruke sidene no når det snart er jul og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Det er lite aktivitet her inne for tiden.

 

Er alle satt ut av alt det nye??

 

Blir nok noe annet til neste når alle nyttårsforsetter skal settes ut i livet.

 

Vel, for å oppsummere 2011 for meg så har det ikke akkurat vært et lett prsjekt jeg begynte på og det var jeg klar over.

 

Begynte på kurs i september og skal fortsette med det. 3 kg på et kurs er ikke noe å rope hurra for ,men jeg skal nå prøve meg på en annen meny og håper ting løsner da.

 

Har ikke telt kalorier i julen,synes ikke fokus på det er så viktig akkurat de 3 dagen vi feirer jul,og det ser ut til å ha gått bra det ;).

 

Ønsker dere som følger meg et RIKTIG GODT NYTT ÅR ! Håper vi kan nå våre mål sammen.

 

Tør nesten ikke si det høyt men jeg håper på - 20 kg før sommeren , da har jeg 17 til som må bort .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Da var det nye året godt igang og ermene er brettet opp klar for å fortsette prosjekt Sunn kropp :D

 

Det er deilig å komme tilbake til hverdagen igjen.Veier og noterer alt jeg spiser. Skal holde meg på meny 2 nå og ikke trene så mye som jeg har gjordt til tider.(vet jeg hart sagt det før men..)

2 ganger i uka på sentertet , 30 min 5 ganger i uka og 1 times tur hver dag i helgen.

 

Skal lage ukesmenyer hver søndag handling hver mandag og fredag.Dette gjorde jeg før jul og det sparte jeg faktisk litt penger på og ikke minst tid.

 

Dette er denne ukes middager

 

Tirsdag: Stekt kotelett,gresk salat

Onsdag: Laks,broccoli og potet

Torsdag Kyllingwok,med kokt ris

fredag: Tacosuppe ,med karbonadedeig,bønner tomatboks, tacokrydder, grønn og rød paprika.

Lørdag:

biff med løk og sopp,ovnstekte potetbåter.

søndag:kalkunfilet surret til en stek, ovnsbakte grønnsaker og ris saus fra skyen.

 

Har dere noen gode middagstips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Hei Kess.

 

Vi må sørge for at jula ikke varer helt til påske vet du :rolleyes:

 

Jeg heiv mine rester av kaker sist uke og det var deilig å føle at nå var hverdagen tilbake igjen.

 

Jeg har spist breker i helga og de var salte.Skvatt opp 2 kg da jeg snikvide meg i dag. Skal ikke få ødelegge dagen min det, jeg vet jo at det bare er vann , men sååå mye !!

 

Har vært og prøvd en corebar time og er også støl etter det.Gøy å prøve noe nytt,men jeg liker nok best styrketrening for meg selv og spinning. Skal nok prøve core timen et par ganger til da for variasjonens skyld.

 

Nå går det mot lysere tider .Gleder meg skikkelig til vår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har tendenser til å bli vel lange disse høytidene mine ...... :wacko:

(men ikke helt til påske da heldigvis)

 

Skummelt med salt i forhold til væske i kroppen, ja, og alkohol har samme effekten på meg. Tar meg litt vanndrivende innimellom hvis det blir for ille jeg altså.

 

Åååå JA; jeg vil ha vår! Måkte terrassen her i går jeg, for jeg kjente sola varmet i ansiktet da jeg gikk tur søndag, men det var nok litt for optimistisk for nå er det meldt mer snø.

Men snart!! ............ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

- 600 gr ned sist uke.Ikke helt fornøyd med det ,men har ikke holdt min nye meny på 1600 kcl like strengt som jeg hadde tenkt så jeg tar det fra nytt denne uka.

 

Ferdig med dagens treningsøkt. En morsom core-bar time hvor jeg brukte hele 750 kcl

 

Har veldig mye vann i kroppen pga at jeg har spist reker 3 dager på rad. Synes aldri jeg mister det vannet igjen jeg.hjelper meg ihverfall ikke å drikke mere.. Jeg får prøve å svette det ut isteden.

 

Nå blir det en uke med mye supper.Selvfølgelig hjemmelagede siden jeg tåler så lite salt. Godt og varmende nå på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Det blir spennende å følge med på deg:)

Takk for det emmy 22 :D

 

Jeg gjør så godt jeg kan med både mat og trening og siden jeg er evig optimist så tror jeg at en vakker dag om ca 100 år vil jeg nå mitt mål... He he.Jeg tar ihverfall alle gram ned med takk.Jeg elsker å trene men kroppen er jo vant til det så jeg går ikke ned om jeg bare trener 3 ganger pr uke og noe særlig mer har jeg ikke tid til å dra på trenings sentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi skal nå målet vårt en gang Frustrert frue, det må vi ikke tvile på.

Og husk: tålmodighet er en dyd! ikke at jeg skal skryte på meg å være særlig god på det altså ......... :wacko: (he he)

Men, jeg kommer aldri til å gi opp!!

 

Ha en sunn og fin helg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Jippi :lol:

 

Det ble 1,3 kg ned siste uke !!

 

Nå er det bare full fres nedover,Kanskje den treg kroppen min endelig har skjønt det.

 

Hadde bare 8 trimpoeng siste uka så jeg var jo skikkelig spendt på hvordan dette skulle gå .

 

7 cm ble det også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Frustrert frue

Lenge siden jeg har skrevet noe nå ser jeg.Synes det er så stille her inne for tiden.

 

før det nye systemet kom var det alltid mange påloggede medlemmer , nå er det nesten aldri noen....Hvorfor det tro?

 

Vel 6 kurskvelden i kveld og ned 3 kg hittentil på dette kurset.Bør greie 2 kg til for at jeg ikke skal miste motet så vi får krysse fingre og tær og virkelig håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...