Gå til innhold

Støtte og motivasjon


Gjest Bittemor60

Anbefalte innlegg

Gjest Bittemor60

Andre uken er snart unnagjort og gleder meg til veiing på tirsdag. Tviler på at jeg går ned 3,2 neste gang for det er umulig. Jeg har vært flink denne uken også så jeg har god samvittighet uansett hva vekten stopper på.

Støtten jeg har i heimen er på topp selv om min samboer er sylslank og ikke egentlig aner hva det vil si å måtte planlegge og veie måltider og mat men han følger interessert med:-)

Han backer meg opp hele tiden og henger opp gulrøtter foran meg som feks sponse meg nye klær til julebordet:-)

Det er utrolig koselig å høre at han er glad i meg uansett tykk eller slank men har full forståelse for at jeg vil ned i vekt.

Motivasjonen og inspirasjonen får jeg hos dere når jeg leser hva dere har utrettet av vekt tap og hvordan dere løser store og små problemer. Henter mange gode råd og tips her også.

Ære være dere gode og flinke mennesker som er i samme situasjon som meg:-)

 

Hilsen Bittemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, gratulerer med kjempestart. Og jeg kjenner meg så godt igjen i innlegget ditt. Mannen min er også slank, og til tross for at dette er min "slankekur" nr 418... støtter han meg hundre prosent.

 

Et lite tips til slutt, dersom du bruker samme tråden til alle oppdatteringen dine er det lettere for oss andre å følge deg. Ønsker deg masse lykke til, og gleder meg til å følge deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60
Først av alt' date=' gratulerer med kjempestart. Og jeg kjenner meg så godt igjen i innlegget ditt. Mannen min er også slank, og til tross for at dette er min "slankekur" nr 418... støtter han meg hundre prosent.

 

Et lite tips til slutt, dersom du bruker samme tråden til alle oppdatteringen dine er det lettere for oss andre å følge deg. Ønsker deg masse lykke til, og gleder meg til å følge deg:)[/quote']

Hei på deg Rosagris.

 

Gratulerer med flott vekt tap:-) Hvordan fortsetter jeg på samme tråd?

 

Hilsen Bittemor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg; en slank mann som støtter meg 100% og er like glad i meg uansett størrelse, men som vet at helse og livskvalitet er svært viktig fokus nå. Det er helt supert å være aktiv her inne. Velvilje, hjelp, råd og ikke minst forståelse for hvordan det er å være stor og kampen for å bli mindre. :-)

Symbolske gulrøtter er supre å ha!

Tommelen opp for et lettere og bedre liv!! :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

og gleder meg til det. Har nettopp målt meg og har visst mistet 12 cm denne uken og tilsammen er det 30 cm siden jeg startet. Jeg er så glad for det beviser jo at Roede metoden er super!!!

Mitt første mål er å gå ned 10 kg til jul, men klarer jeg ikke det så gjør det igrunnen ingen verdens ting for jeg følger boka og skeier ikke ut med noe snop så da må man bare være fornøyd med det man klarer:-)

Jeg føler meg faktisk i bedre form allerede .

Ha en fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

Nå har jeg nettopp bestilt en time med veileder på Spenst - hvor jeg har vært støttemedlem i 10 mnd. Jeg hadde tenkt å vente til nyttår fordi jeg gruet meg litt for å starte opp . Men det er vel bedre å ta tyren ved hornene så jeg ringte å avtalte time på lørdag. Kjenner at jeg er både glad og spent men også pittelitt urolig.

Nå finner jeg frem treningsklær og joggesko som aldri har blitt brukt ( på tide kansje)

men nå skal de brukes fremover.

Kansje det er de 5 kiloene jeg mistet disse to ukene som har gjort meg litt tøff, aner ikke men jeg liker utviklingen.

 

Ha en flott kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du berre har gjort det- like godt først som sist. Eg trur det er kjempeviktig for eit godt og varig resultat å trene. Dessutan kjempemoro med betre kondis :D

Lukke til - blir spennande å høyre korleis det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

Skal ha veiledertime på Spenst om en time og er både spent og glad. Endelig har jeg tatt steget til trening jeg også. Treningstøy og ubrukte joggesko er pakket så da tror jeg at jeg bare seler på.

Ha en nydelig helg alle sammen.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

Min opplevelse av veiledningstimen på Spenst i går var kun positiv. Fikk et program som jeg skal følge i 2 måneder, så skal det evalueres.

Jeg har bestemt meg for å trene styrke/kondisjon man-ons-fredag og avslutte uka med en spinningtime på søndager.:-)

Veldig glad for at jeg valgte å begynne nå og ikke utsette det til nyttår som jeg tenkte først.

Er litt støl i lårene etter timen i går men syns det bare er litt herlig :-)

Livet er igrunnen deilig nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittemor60

Inspirasjonen til å starte treningen før nyttår fikk jeg fra deg når du fortalte om trimgruppa du hadde startet i. Jeg ville også smake på mestringsfølelsen :-) Jeg hadde jo tenkt å utsette det kun fordi jeg gruet meg litt til å prøve meg på helsestudio, men det var tydeligvis bare å kaste seg ut i det.:-)

( godt råd til alle)

Jepp, dette klarer vi Bolledama!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...