Gå til innhold

På vei mot et lettere og sunnere liv!


Gjest MarianneG

Anbefalte innlegg

Gjest MarianneG

Høres flott ut, men er jammen lettere sagt enn gjort!

Har prøvd før, oppnådd gode resultater for å deretter dette helt utpå igjen. Sånn kort fortalt har jeg slitt med vekta de siste ti årene. For fire år siden tok jeg en del GR-kurs og endte opp 20 kg lettere. Nå er de kiloene på ++.

 

BMI'n nærmer seg 40 og jeg føler meg elendig. Flau over kroppen min, deprimert fordi jeg ikke klarer å snu trenden og sint på meg selv fordi jeg ikke tar et skippertak og kommer meg igang med livstilsendringen.

 

Ser ikke på dette som en kortvarig prosess, for dette handler om mye mer enn å slanke bort 35-40 kg. Livet må endres for alltid.

 

Har klart å komme et godt stykke på vei tidligere og vet jo innerst inne at jeg kan klare det igjen :)

 

Noen tiltak er satt i gang! Gått tur flere dager på rad, morrå å se hvor mange trimpoeng en rask gåtur innkasserer :D Faktisk så er det deilig å gå tur, trodde det ville bli et ork men det er egentlig ganske avslappende!

 

Mannen tar ansvar for hus og barn, og jeg trenger bare å tenke på meg. Trenger en sånn avkobling i en hektisk hverdag.

 

Forøvrig er jeg 29 år, har mann og to barn på 10 og 6 år og er fulltidsstudent på høyskolen.

Overskudd trengs for å takle denne hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneG

Overskuddet er vekk om dagen. Stuptrøtt bestandig og det meste er et ork.

I går var jeg overhodet ikke motivert for å gå tur, men jeg tok meg selv i nakken og ut på tur ble det. Veldig deilig når jeg først hadde gjort det.

 

Sliten i dag og men satser på at overskuddet kommer etterhvert!

Snart på turning med lillesnupp, hjem til middag, ut på tur og deretter pensumlesing. Har ingen problemer med å få kvelden til å gå! Må bare være positiv og gjøre det beste ut av det.

 

Dagens gode gjerning: Bakt grove gode knekkebrød :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...