Gå til innhold

slankedagbok for anja


Gjest anjah

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang og har vert for 3 gang på grete roede kurs i går....

Jeg begynte med kjempe motivasjon for to uker siden, jeg fulgte alt som jeg skulle helt til helgen kom, jeg hadde fri og endte på byn, noe som da ødelagte den dagen og dagen etter. + 100 gram viste vekten på kurset 2 tirsdagen.

 

Ny uke, og etter jeg gikk opp første ville jeg virkelig følge alt helt denne gang, jeg spist etter boken, økte på med trening til tur en halvtime hver dag etter jeg har levert eldsteman i bhg pluss zumba senere på dag eller styrketrening.

Jeg brukte kosemerkene mine denne uken og men da på 2 glass vin når jeg var på ett moteshow.

Kom på kurs 3 gangen og var veeeldig stresset på denne ukens resultater, men det trengte jeg ikke for det var -1.1 :D kjempe fornøyd med det så nå er nedgangen -1 kg tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 grete roede kurs er over og denne gang var det - 700 gram og inn 8.5 cm...

Har til nå gått ned 1.7 kg og 17.5 cm....

Merker ikke noe særlig på meg selv ennå men det kommer nok forhåpentligvis etter hvert..

Spiste 1 kakestykke i helgen i tillegg til kosemerkene jeg brukte på lørdag, jeg har og tanterød på besøk denne uken så trodde ikke jeg skulle ha noe nedgang så er veldig fornøyd med 700 gram :)

Har trent 3 ganger styrke 2 ganger zumba, 2 dager med 1.5 times tur pluss 5 dager med en halvtimes tur...

 

Er igang med ny uke og blir ihvertfall tur en halvtime 5 dager og tre ganger med styrke, nå er jeg på vei ut døren for en ny 1.5 times tur :)

 

kryss fingrene for bra resultat denne uken og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...