Gå til innhold

Sommer 2012 - here I come!


Gjest Brutva

Anbefalte innlegg

Nok trøstespising for min del, og jeg begynner å gjøre klar kroppen for sommersesongen 2012. 20 kilo skal slankes bort de neste 7 månedene, det vil si jeg må gå ned ca 0,7 kg i uken. Motivasjonen er på topp, og jeg vil være slank og pen på stranden neste sommer. Noen flere som er klar for å gjøre seg slank til sommeren?

 

Nå skal jeg avslutte denne dagen med en kopp te og lese den nye boken jeg har kjøpt. I morgen begynner jeg med trening. Kan ikke forvente at fettet forsvinner når jeg ikke trener! Ha en fin kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brutva :D

 

Jeg hiver meg på denne. Sydenferie er bestilt til 12. juni 2012, så nå må kroppen og på plass! :)

 

Jeg startet i vektklubben denne helgen med startvekt 67,5 kg.

Når 12.juni kommer skal jeg være 60 kg og klar for bikinien.

 

Hvilken bok er det du skal lese? Og hva planlegger du å trene?

Jeg trener styrke på Elixia og jogger litt ute.

 

Håper vi kan motivere hverandre fram til sommeren :)

 

 

------------

Startdato 07.11.11: 67,5 kg.

Delmål 1: 64 kg.

Delmål 2: 60 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du blir med FlireIda :)

 

Jeg kommer til å trene en del styrke også noen økter med spinning i uken. Ellers blir det gåturer med venninner :D

 

Boken heter Menn, penger & sjokolade. Er visst en bra bok for oss som vil ut av gamle sport, leter etter kjærligheten og vet at vi fortjener å være lykkelig. Håper den kan gi meg noe nytt (kan si litt mer om den når jeg har fått lest litt mer :) )

 

Hvordan har du tenk at kostholdet ditt skal være fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på , dette klarer dere..

 

Jeg har så lyst å gå ned i vekt, MER!! Men jeg må dessverre vente til småen er ute, satser på alle gravide kiloene + 4-5 kg til forsvinner før sommeren.. Det er kanskje å håpe for mye, men jeg var så godt inni det når jeg ble gravid. Satser på det går kjempe fint!! Jeg skal holde øye med dere, kan hjelpe dere med motivasjon osv. Så hiver jeg meg på noen kilo etter småen er ute i Februar :D

 

Prøver jo nå å ikke gå opp alt for mye under svangerskapet, har totalt lagt på meg 8,9 kg nå. og er snart 26 uker.. så 14 uker igjen, det kan bli en del kilo til er jeg stygt redd for.

 

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig helgen kommet. Har hatt en bra matdag i dag. Resten av kvelden skal nytes med pepsi max og fun light-gele! I morgen blir det en spasertur i Oslo også skal jeg på harrytur til Sverige. Kjøpe masse sunn mat og ikke noe godis! Skal ha en snopefri periode nå frem mot adventstiden. Hadde vært så deilig å veie under 70 kg når vi går inn i 2012...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig helgen kommet. Har hatt en bra matdag i dag. Resten av kvelden skal nytes med pepsi max og fun light-gele! I morgen blir det en spasertur i Oslo også skal jeg på harrytur til Sverige. Kjøpe masse sunn mat og ikke noe godis! Skal ha en snopefri periode nå frem mot adventstiden. Hadde vært så deilig å veie under 70 kg når vi går inn i 2012...... :D

 

Du klarer det du vil ! Bare stå på, så blir det så bra det kan! Ingen snop, å bare masse sunn mat.. er alt du kan gjøre akkuratt nå, det kommer til å gå kjempe bra.

Julen er en vanskelig tid å gå ned i vekt, så klarer du det er du kjempe flink. Er masse salt og god mat vettu, og det holder på vann. Så ikke ta vekten så veldig serriøst rundt juletider.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg tenker, at snart kommer adventstiden og julen noe som betyr masse god mat. Derfor har jeg lyst å gå ned noen kilo før den tiden, slik at jeg bare kan vedlikeholde (og kanskje gå ned noen gram) i desember :D

 

Dagens resultat ble minus 300 gram. Får være fornøyd med det, siden jeg har fått det månendlige besøket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens veknedgang var 200 gram. Nedgang er nedgang! Denne uken blir det nok ikke så mye trening, drar til New York på onsdag. Men der vil det i hvert fall bli mye gåing!

 

Når jeg kommer hjem neste uke blir det et nytt treningsopplegg. Tenke jeg skal bruke resten av kvelden i dag på å sette sammen et treningsopplegg frem til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens veknedgang var 200 gram. Nedgang er nedgang! Denne uken blir det nok ikke så mye trening' date=' drar til New York på onsdag. Men der vil det i hvert fall bli mye gåing!

 

Når jeg kommer hjem neste uke blir det et nytt treningsopplegg. Tenke jeg skal bruke resten av kvelden i dag på å sette sammen et treningsopplegg frem til jul.[/quote']

 

Stå på, nedgang er nedgang. Det kommer nok rasende etterhvert !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...