Gå til innhold

I 2012 reiser jeg som Au Pair til USA


Gjest Malene123

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg kjempemasse!

 

Jeg er ei jente på snart 20 år som veier 77 kg og er 167 cm høy. Jeg var på vekta på mandag denne uken og fikk et stort sjokk! Har gått opp 5 kg på rundt 2 mnd..

 

Så nå har jeg bestemt meg 100 % at jeg vil gjøre noe med dette! Jeg er slettes ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut nå. Føler alt bare henger og slenger og passer nesten ikke tøyet mitt lenger.

 

Mat som skal spises mer av fremover: Knekkebrød med leverpostei, frokostblanding, kokte egg, havregrøt, cottage cheese, osv...

 

Favoritter som ikke skal spises: Pizza, brød, nugatti, sørlandschips, melkesjokolade, kvikklunsj, sjokomelk osv...

 

Jeg har nettopp meldt meg inn i det lokale treningsstudioet med ei god venninne, så nå er det fullt kjør fremover!

 

Vi skal være med på Aerobic, styrketrening, Zumba og spinningstimer!

 

Jeg skal slutte med og overspise! Jeg elsker mat, men skal begrense spisingen min, ellers går jeg aldri ned!

 

Nå veier jeg:

- 18.nov.2011: 77 kg

-

-

-

-

-

 

5 uker fremover skal jeg notere her hva jeg veier. Jeg skal ned! Målet mitt er å bli fornøyd med meg selv. Ha en stram og fin kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest monochrome

Hei! Lykke til med reisen til USA. Det skal helt sikkert være en kjempe stor opplevelse. :D Jeg har vært Au Pair selv i en periode, og vet at det kan være noen ting som en litt vanskelige, men det er veldig, veldig kult!

Lykke til med vektnedgang også, selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...