Gå til innhold

Dere med Grete Roede erfaring


Gjest Caramelle

Anbefalte innlegg

Hei pa dere!

 

Jeg lurer pa om dere som har "vaert i gamet en stund" kan fortelle deres erfaringer med dietten? Jeg har sett litt rundt pa oppskrifter og sann og jeg synes at maltidene ser veldig sma ut (om dog det ser ut som at en spiser oftere enn det jeg normalt sett ville spist ilopet av en dag).

 

Mitt store sporsmal er med andre ord: Foler dere dere sultne i det heletatt? Eller blir sultfolelsen tilfredstilt?

 

Pa forhand takk for svar! :-)

 

hilsen ny slanker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vant til å spise færre og mye større måltider da jeg begynte på GR. Den første uken-halvannen, var jeg kjempesulten og følte meg ikke noe bra. Deretter vente kroppen min seg til å spise oftere og mindre, og nå er jeg som oftest ikke sulten (med mindre jeg spiser lite mettende ting, da). Men jeg har også tilpasset GR til å passe til min hverdag, flyttet litt rundt på måltider etc, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i starten, for som i første innlegget her spiste jeg også sjeldnere og større måltider. Men etter noen dager stiller kroppen seg inn, og om jeg iblant kjenner meg litt småsulten så tenker jeg "flott, da holder jeg ut litt til og så er det mat". Er det lenge til, tar jeg meg en frukt eller et annet lite mellommåltid, og jeg synes egentlig jeg i det store og hele spiser større mengder mat enn jeg har gjort tidligere. Jeg spiser bare riktigere. Og sulten har på ingen måte vært påtrengende eller gjort hverdagen noe vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...