Gå til innhold

20 år og skal ned 50 kilo!


Gjest Anita91
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg startet på kurs igjen og er klar for å gjøre det for siste gang! Jeg gikk på kurs for 4 år siden og gikk ned 20 kilo, men så ble jeg syk og vile ikke mer. Når jeg fikk kontroll på sykdommen ble jeg student, og valgte å glemme bort alt som hadde med Grete Roede å gjøre og da gikk jeg opp igjen 30 kilo!! Nå har jeg bestemt meg for å fjerne vektproblemet mitt, og få en bedre livsstil, og nå er jeg klar for det! Jeg har gått 1 måned på kurs og har gått ned 6,4 kilo og hat satt som mål å gå ned 10 på kurs 1.

 

For å opprett holde motivasjonen leiter jeg etter noen som vil være med på "kampen mot kiloene", høres helt tragisk ut å skrive det slik, men kom ikke på noen annen måte. Jeg kommer til å komme med oppdateringer på hvordan det går med meg i løpet av ukene når jeg har vært på veiing.

 

Denne uken er jeg veldig usikker på hvordan det kommer til å gå med meg, for jeg hadde bursdagsfest nå i helgen og har vell brukt opp frimerker for flere år fremover :D hehe men har vært utrolig streng med meg selv disse dagene og jeg skriver ned absolutt alt jeg spiser og i kveld har jeg vært på trening. Så jeg godtar hvis jeg står stille denne uken, hvis jeg går opp vet jeg hvorfor og da blir neste uke strengere og kommer til å inneholde mer aktivitet!

 

Håper det er noen der som vil følge med!!

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergen1992

Heisann :D

 

Er en jente på 19 år som også har samme mål som deg, men jeg trenger virkelig en som kan være med å motivere meg, for det kommer til å bli forferdelig hardt og vanskelig!

Jeg veier nå 130 kg, og trives ikke med dette i det hele tatt! Den største vektoppgangen kom vel sommeren 2010 da jeg fikk min nåværende kjæreste, lappen, jobb på bensinstasjon OG stoffskitftesykdom.

 

Håper du er interessert i å være min "motivasjonsvenn" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!:)

 

Jeg føler jeg er i samme båt her! Selv har jeg veit 80 på det minste,og for meg med min beinbygning osv trivdes jeg der.. Men etter sykdom og medisiner har jeg gått opp så å si alt og mer av det jeg først gikk ned.. på det meste veide jeg 118,gikk ned til 80,så opp til 90 og nå veier jeg 100 igjen,merker jeg er kjempe redd!:( vil liksom ikke over 100 igjen..

 

Jeg er gjerne med på kampen mot kilone med deg!:) Og trenger sårt en motivasjons venn,og en å snakke med om råd og tips!:) Sammen blir vi sterkere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Sacred91

Hei hei : ) jeg er veldig med på din ''kampen mot kiloene'' ! Så godt å høre det er fler som vil få en ny start:)

 

Dette er veldig nytt for meg, men ser dere andre har skrevet litt om dere selv så tenkte kanskje jeg kunne gjøre det samme.

Vel, jeg er 20 år og har nå nådd vekten 92 kg. Det gjør helt vondt bare å skrive det. Har alltid slite med overvekt, og i mine tennår valgte jeg feil måte å bekjempe kiloene på- jeg slet med en spiseforstyrrelse i ca tre år. Jeg fikk hjelp fra familie da jeg veide 67 kg (noe som for min del var ganske ''lite'' med tanke på at jeg alltid har vært stor). Dette førte naturligvis til en stor oppgang i vekt.. Nå er jeg potte lei, og er klar for en ny og sunn start!! : )

 

Mitt mål er å komme ned på 70 - tallet, jeg tenker at dette for min del blir en lang prosess, men er veldig med på å høre hvordan det går med dere, samtidig som en selv utveksler fremgang.

 

Håper vi kan pushe hverandre, støtte og gi gode råd på tunge og lyse dager :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det er flaut å si det, men blir nesten litt glad når jeg ser at andre også tusendobbler frimerkene sine. Jeg har veie dag torsdager og lørdag var det bursdagsfest med mer vin en hva kosemerkene dekker over, etterfulgt av en massiv og pinlig snopeorgie dagen der på. Jeg skulle lissom bare smake en sjokoladebit men det ble lissom HUNDRE!

 

Hva gjør du/dere når godtesuget blir for stort? Jeg bor med to andre som def ikke er på slankekur.... blir så lett til at jeg bare skal smake litt og litt hver dag blir fort litt for mye. Gi meg STYRKE! Gi meg råd!

 

Hvordan går det med deg nå da? Høres ut som om du er godt i gang, og fremstår som motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest stratoskua

Hei! Kan jeg slenge meg med? 22 år og er oppe i 108kg etter to svangerskap..Har ikket så godt i gang enda men meldte meg akkurat på kurs som begynner i mai, Men gruer meg litt;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest mberte2

hei jeg vil også slenge meg på. Jeg er 21 år og nesten 111 kg. Jeg har begynt på mitt andre maxi kurs og det går strålende! Det er så motiverende og kjekt. men det er litt vanskelig samtidig - alle mine venner er tynne og har ikke problemer med vekten. jeg har gått ned 6 kg til nå og skal fortsette til under 80. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreMyen

Hallo, vi er en (foreløbig) liten lukket gruppe på Facebook som slanker oss og motiverer hverandre :) Hvis dette høres interessant ut, så er det bare å sende en e-post og si du vil inviteres: storemy@live.no

 

Gruppen er lukket, så dine Facebook-venner får ikke sett noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...