Gå til innhold

Venn(er!) i Bergen


Gjest monochrome

Anbefalte innlegg

Gjest monochrome

Hei :D

Jeg heter Magna, er 19 år gammel og bor i Damsgård. Jeg veier 67 kg nå for tiden. Min høyeste vekt har vært 75 kg (vår 2011) men jeg trives egentlig på rundt 52 kg.

Jeg har bodd for det meste av mitt liv i Costa Rica, og selv om jeg er norsk, kom jeg til Norge for første gang i Desember i fjor. Jeg flyttet alene, og med planer om å begynne å studere her og ha en "fresh start" og greier.

Jeg er glad i kunst, musikk, natur og stort sett de vakre ting i livet. :)

Jeg har alltid vært veldig glad i å møte folk, prate, og har alltid vært kjempe sosial og utadvendt. Derfor tenkte jeg aldri over at det skulle etterhvert bli så vanskelig å bli kjent med folk her i Norge.

Men det har vært ufattelig vanskelig, og dette har påvirket meg på mange måter, ba. at jeg er hjemme mesteparten av tiden og spiser mye. Selvtilliten min... vel, den er ikke på sitt beste, kan man si.

Jeg har det veldig ensomt og har begynnt å føle at jeg likevel ikke hører hjemme her, jeg føler meg veldig fremmed, og er veldig redd for at folk skal oppdage at norsken min er ikke "naturlig", at det er keitete, og at folk i ikke i det hele tatt skal være interessert i meg og det jeg har å si... så jeg har begynnt å tenke at jeg nesten burde dra tilbake til Costa Rica. Det skjer jo tross alt veldig lite i mitt liv i det siste, og det er jeg overhodet ikke vant til. Men samtidig så vil jeg ikke gi opp ennå. Jeg syns jo at Norge er så flott!

I sommer og begynnelsen av høsten trente jeg veldig mye og klarte å få fjernt noen av de ekstra kiloene, og dette var veldig positiv. Men så begynnte det å bli litt vanskeligere å komme meg ut og sånt.

Så jeg lurer på om det er noen i Bergen som har lyst å trene med meg, og hjelpe meg å stå på... men samtidig så ønsker jeg meg en vennine. En som jeg kan møte for å se film og prate og tulle og ha det koselig, for dette savner jeg inderlig.

 

Håper at noen tar kontakt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Jeg er en jente på 22 år som studerer i Bergen. Jeg er egentlig ikke overvektig, men jeg er ALT for dårlig til å trene, så jeg skulle gjerne hatt noen som dro meg med på trening innimellom. Trener du på SIB? Hvis ikke kunne vi jo alltids tatt oss en tur rundt Lungårdsvannet. Jeg drar hjem på juleferie i morgen, så hvis du ikke ser dette i dag, så kanskje vi kan møtes på nyåret?

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monochrome

Hei Camilla :)

Nå er det slik at jeg har mora mi på besøk i jula og frem til den 20. januar. Vi har jo planner om å trene likevel, men jeg trener på sentralbadet. Det er kanskje bedre å vente til mora mi har dratt tilbake til Costa Rica, fordi jeg har ikke lyst til at hun skal bli alene i leiligheten min. Men jeg sender nå deg kontaktinfoen min på en personlig melding, så kan vi avtale noe. :)

 

Hei! Jeg er en jente på 22 år som studerer i Bergen. Jeg er egentlig ikke overvektig, men jeg er ALT for dårlig til å trene, så jeg skulle gjerne hatt noen som dro meg med på trening innimellom. Trener du på SIB? Hvis ikke kunne vi jo alltids tatt oss en tur rundt Lungårdsvannet. Jeg drar hjem på juleferie i morgen, så hvis du ikke ser dette i dag, så kanskje vi kan møtes på nyåret?

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...