Gå til innhold

Kun 5 uker på vei, men...


Energy

Anbefalte innlegg

føler jeg trenger noen i samme situasjon å "snakke" litt med!! Er jammen ikke lett å skulle ønske å gå ned i vekt, når man vet man kommer til å legge på seg!

 

Og forrige svangerskap gav jeg blaffen, og de kiloene sliter jeg med ennå, og nå er min sønn 2 år!! Jeg blir gal..tenk at man kan være så dum og naiv som gravid!! Puh..

 

Men denne gangen skal jeg følges opp godt, for jeg skal gå på kurs!!!Men der er det ingen andre i min situasjon, for her er det ikke kurs for gravide..

 

Lurer fælt på om det er noen her inne som føler seg litt i samme bås, og som kan ønske å dele litt oppturer, nedturer, motivere og inspirere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler jeg trenger noen i samme situasjon å "snakke" litt med!! Er jammen ikke lett å skulle ønske å gå ned i vekt' date=' når man vet man kommer til å legge på seg!

 

Og forrige svangerskap gav jeg blaffen, og de kiloene sliter jeg med ennå, og nå er min sønn 2 år!! Jeg blir gal..tenk at man kan være så dum og naiv som gravid!! Puh..

 

Men denne gangen skal jeg følges opp godt, for jeg skal gå på kurs!!!Men der er det ingen andre i min situasjon, for her er det ikke kurs for gravide..

 

Lurer fælt på om det er noen her inne som føler seg litt i samme bås, og som kan ønske å dele litt oppturer, nedturer, motivere og inspirere hverandre?[/quote']

 

Spis det samme som du alltid har gjort på GR-kurs.. så kommer det til å gå bra, om du er nøtt å spise ett måltid ekstra.. GJØR DET! en skive kan være nok eller knekkebrød..

Jeg er midt i uke 28, og har lagt på meg 10,2 kg.. Noe jeg syns er litt mye, men sånn er det bare med enkelte.. Håper på å ikke gå så alt for mye opp til, har begynt å tenke meg kjempe godt om!!

 

Lykke til,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

jeg er 4 uker på vei, og ønsker ikke å gå opp mer enn det jeg er nå. Håper å få gå ned litt i første delen av svangerskapet. Har gått ned 13 kilo siden først på august, og har fått trent en god del til nå. Har gått veldig greit til nå, føler jeg er kommet godt inn i det, planlegger dagens måltider og har telt kalorier hver dag. Men det merkes at det er litt mer fristelser over alt nå i førjulstida, som trigger søtbehovet.

jeg ligger på ca 2000 kalorier hver dag, og hvis jeg spiser sunt og fortsetter å trene som jeg har gjort, sa legen min at det ikke er noe i veien for å fortsette å gå ned noen kilo. 0,5 til 1 kilo i uka hvis jeg klarer det.

Er veldig spent på formen framover, toppform ennå, men vært veldig plaget av kvalme og oppkast i tidligere svangerskap. Og bekkenløsning.

Men du har nå vært kjempeflink Energy, og gått ned mye siden forrige svangerskap.

¨Håper vi kan følge hverandre framover!

 

Vekt nå: 101,9, bmi 33,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med noen følgesvenner! Helgen har gått så som så, med masse koselig besøk, klarte jeg selvsagt å skli ut med litt karamell, sjokolade og marsipan i kveld. Og det kjennes på kroppen. Halsbrann!!

 

Menmen..hadde også en del plager i forrige svangerskap; bekkenløsning, svangerskapskløe, og mengder med vann!! Så ut som en oppblåst flodhest!! Og dit vil jeg ikke i dette svangerskapet også!!

 

Så min plan er å følge opplegget fra kursleder, litt mer kalorier når jeg er i mye aktivitet, og litt mindre når jeg ikke trener! Har nemlig vært skikkelig jojoslanker dette kurset, og syntes det er utrolig kjipt!

 

håper på nedgang, selv om magen vokser :)) vi får krysse fingre, og prøve å holde oss unna alle fristelsene i jula!! Men selvsagt unne oss noe på de viktigste dagene :D

 

Jeg ligger forresten på mellom 1500 og 1800 kcal :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...