Gjest Fjelljenta Skrevet Desember 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen med oppskrift til meg? Er i stedet for all fløyta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jeppsipepsi Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hei! Jeg har laget is i ismaskin de to siste dagene med kesam! Kjempegodt! Jeg gjorde følgende: Jordbær is: 1 pose frozen jordbær (400g) - tine 2 mager vanilje kesam (ca 580g) stevia - etter smak Epleis: 2 epler - skrell og kutt i biter, kok ned litt og ha i kanel og stevia etter smak 15 hasselnøtter - hakk opp i småbiter 2 mager vanilje kesam bland sammen - frys i ismaskin kjempegodt!!! Noen med oppskrift til meg? Er i stedet for all fløyta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest veps Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hei! Jeg har laget is i ismaskin de to siste dagene med kesam! Kjempegodt! Jeg gjorde følgende: Jordbær is: 1 pose frozen jordbær (400g) - tine 2 mager vanilje kesam (ca 580g) stevia - etter smak Epleis: 2 epler - skrell og kutt i biter, kok ned litt og ha i kanel og stevia etter smak 15 hasselnøtter - hakk opp i småbiter 2 mager vanilje kesam bland sammen - frys i ismaskin kjempegodt!!! Fantastiske oppskrifter! Hvor mye kcal er det i en porsjon? Kan man lage disse uten ismaskinen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå