Gå til innhold

Dette bare MÅ jeg klare!


Gjest Zizzy

Anbefalte innlegg

Jeg håper at 2012 blir MITT år. At jeg klarer å komme oppi de buksene jeg gikk i FØR svangerskapet, selv om det er det minste problemet... Overvekten min henger over meg i nærmest alt; i arbeidsmarkedet, i butikken, som mamma, som ektefelle... Det må stoppe nå!

 

Men det er vanskelig. Blod, svette og tårer har det kostet meg før. For jeg har gjort dette før. Men da var jeg singel, bodde alene og hadde kontrollen på "hele" husholdningen selv. Slanking og familieliv ser jeg virkelig for meg at er en utfordring, men mange har klart det før meg så jeg burde vel også klare det..

 

Men vi snakker om 50 kilo! Kroppsvekten til et kvart menneske!! Er det virkelig mulig? Det bare MÅ det være!

 

Min bønn. Mitt håp. Mitt inderlige ønske. For 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Sist uke meldte jeg meg på Maxikurs. Bare 2 Maxikurs i regionen her, det nærmeste var selvsagt fullt, så det blir over én times kjøring for å gå på kurs. Men jeg vil kun gå på Maxikurs. Jeg kan ikke sitte i plenum med alle disse damene som bare skal gå bed 5 kg eller strammes litt opp til bikinisesongen - det er jo nesten et hån mot meg som skal slanke bort 50 kg...Noen her som har erfaring med Maxikurs kontra ordinært kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Noen som har erfaring meg Grete Roede's vektklubb og forum på iPhone? Finnes det f.eks en app?

 

Hei,

det finnes dessverre ingen app for iPhone. Jeg ønsker meg det samme!

 

Jeg har ikke prøvd å registrere mat via telefonen på de nye sidene, men for den "gamle" vektklubben var det i hvert fall veldig tungvint via Safari på telefonen. Så jeg bruker telefonen mest til å lese her inne på forumet. Men kanskje registrering går bedre nå som det er nye sider? Jeg har ikke prøvd ennå.

Lykke til på kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt svar, Ninjastar. Jeg har prøvd å registrere mat via iphonen, litt usikker på om det var nytt eller gammelt opplegg, men tungvint var det iallefall. Og det er jo litt kjedelig. Jeg får ta pc'en med meg på kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...