Gå til innhold

"Kom i form med Yngvar"


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Ser at denne boka selges her på GR. Noen her som har boka? Er den ok?

 

Jeg synes den er BRA. Er selv utdannet fysioterapeut og i forhold til vektnedgang synes jeg boka er realistisk og oppnåelig for de fleste, samtidig som det setter virkelig livstilsendring i fokus i forhold til ordinære slankekurer. Han har også endel gode moment i boka som er verdt å merke seg - bl.a. skriver han at trening er IKKE gøy, så ikke vent på at du skal synes det er GØY for å begynne - du må bestemme deg for hva du skal gjøre og når du skal gjøre det og vite at det er riktig for deg og din helse, og så GJØRE det (og seinere er det kanskje også gøy!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missteee

Jeg kjøpte meg denne boken i forrige uke, og etter å ha lest gjennom den er jeg veldig positiv! Treningsprogrammet virker enkelt å få til og overkommelig, og matoppskriftene og -tipsene er gode. Fornuftig og positiv mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk boka til jul ( sto på ønskelista) og er i gang. Opplegget er forholdsvis likt det de har på Puls på NRK, men passer bedre for de som skal holde på over en lengre periode.

 

Jeg er positiv og skal følge den slavisk i 7 uker. Etter de ukene håper jeg at jeg synes trening er lettere og moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...