Gjest Anglofil Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Hei der! Det er nå et år siden jeg begynte å gå på Roede-kurs og gå ned i vekt. Jeg hadde som mål å komme meg ned 20 kg, fra 100 til 80. Jeg kom meg langt på vei - innen sommeren var jeg 15 kilo lettere, og gledet meg til å greie siste innspurt. Men så gikk det skeis - siden sommeren har jeg gått opp 5 kilo igjen, og merker at det lett kan gå videre opp hvis jeg ikke gjør noe med saken nå. Så jeg har bestemt meg for å ta tak i det. Innen påske skal jeg ned de 10 kiloene jeg fortsatt har til overs, og komme meg tilbake til der jeg var i sommer (superfornøyd og sunn!) Har begynt å lese "The 4-Day Win" av Martha Beck, og den har fått meg til å forstå mye av hva som ikke gikk så bra nå sist. Så jeg føler jeg har ny motivasjon for å navigere julen bra og få en god start på det nye året. Noen andre som har lyst til å dele motivasjon, tips og fremgang? Det hadde vært kjempefint å få til en gruppe av folk med lignende mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar