Gå til innhold

Min vei mot et lettere 2012


Anbefalte innlegg

Så er avgjørelsen tatt, har akkurat bestilt meg nettkurs, starter 1. uke i januar :rolleyes: For øyeblikket vet jeg ikke hvor mye jeg veier, men jeg vet mye om at jeg ikke er tilfreds med den vekten jeg har. Har tidligere slanket vekk 16 - 17 kg ved hjelp av trening, men er vel redd at kiloene sakte, men sikkert har rast på igjen de siste to årene :(

 

Kjenner at vekten gjør noe med hele meg, og jeg innser jo at det bare er meg selv som kan gjøre noe med dette. Så jeg velger meg herved 2012 - og denne gangen med hjelp - til å bli året der jeg skal ta vare på meg selv :)

 

Lager meg min egen dagbok-tråd, klapper meg selv på skulderen, og sier: dette skal du klare! Har foreløpig ikke snakket med noen om dette, selv om tanken har vært der lenge. Må modnes litt mer med tanken før jeg forteller det til de nærmeste.

 

Skal bruke resten av julen til å forberede meg på overgangen, og kjenner at det er lettelse i å ha meldt seg på kurs - for jeg trenger hjelpen - det er bra sikkert!

 

I morgen skal jeg veie meg, ikke noe jeg kan si jeg gleder meg til... Er 1.72 høy. Råtipper på 93 kg. Så får jeg se i morgen tidlig hva det faktiske tallet for øyeblikket er.. :rolleyes:

 

Gleder meg faktisk litt til å bli "kjent" med folk her inne, og kanskje finne noen å nå målene sammen med. Og gruer meg litt til å begynne på en reise som jeg vet er tøff, men langt fra umulig heldigvis.

 

Jeg er 31 år, samboer, og mamma til to herlige gutter på 3 og snart 7 år. Dette skal jeg gjøre for meg selv og guttene :)

Ja, ja, avgjørelsen er tatt... det blir et spennende år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lykke!! Burde vel egentlig være fyyy og fyyyy! Men siden jeg tippet på vekten i går, og ikke har rørt vekten på sikkert et halvt år, var det likevel deilig å se at tallet ikke var 93 kg, men 88,7 :) Dette er jo selvfølgelig altfor høyt,no doubt, men et litt bedre utgangspunkt likevel! 4 kg mindre å krangle med enn jeg trodde :D En liten opptur, som hjelper på motivasjonen til å starte for fullt om en liten uke :)Neste skritt blir å måle alle cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen starter nettkurset jeg har meldt meg på :) Akkurat nå kjenner jeg at jeg bare gleder meg til å komme igang. Fikk grunnboken og sesongboken i posten i går, og holder på å tråle meg igjennom for å være mest mulig forberedt! Blir godt med en frisk start på det nye året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...