Gå til innhold

Ned 10 kg til påske


Gjest Hanifa

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Nå er jeg så deppa. Trodde jeg hadde vært flink denne uka, men tydeligvis ikke. Har gått opp 1,6 kg. Jeg har kan ikke forstå dette egentlig. Jeg har gått frem og tilbake til jobb hver dag (ca 1 time) og prøvd så godt jeg kan å spise riktig. Det kan ikke ha noe med at jeg fikk mensen i går? Prøver ikke å lete unnskyldninger, men jeg trenger å vite hvorfor jeg ikke har gått ned.

 

Ha en god helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar

Hei dere.

Nå er jeg så deppa. Trodde jeg hadde vært flink denne uka, men tydeligvis ikke. Har gått opp 1,6 kg. Jeg har kan ikke forstå dette egentlig. Jeg har gått frem og tilbake til jobb hver dag (ca 1 time) og prøvd så godt jeg kan å spise riktig. Det kan ikke ha noe med at jeg fikk mensen i går? Prøver ikke å lete unnskyldninger, men jeg trenger å vite hvorfor jeg ikke har gått ned.

 

Ha en god helg alle sammen

 

Det kan være fordi du fikk mensen! Kroppen tvilhoøder jo på vann de første dagene! Ikke bekymre deg, fortsetter du å være flink løsner det neste uke!! Minner deg og på at musklene i kroppen veier over 3ganger så mye som samme mengde fett, så har du vært flink å trene kan jo det være en annen grunn! Målebånd er et lurt verktøy i så tilfelle:)

 

Skjønner likevel at du blir deppa for det er jo ikke et sånt resultat vi vil ha:( meeeen bit tennene sammen, så vil det gå ned igjen:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Ja i dag skal jeg på kino med kompisen min, men skal ikke spise noe snop eller drikke noe brus. I morgen skal jeg være med en venninne på melodi grand prix, blir spennende.

 

I morgen blir det spinning og styrke, søndag blir det indoor walking og en gåtur, skrev inn indoor walking som spinning da det ikke finnes egen aktivitet for det.

 

så på 3 dager er jeg da oppe i 10,9 trimpoeng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du er;)

 

I dag har jeg vært flink, har sendt samboer på jobb i nordsjøen og har vært på helsekosten og kjøpt meg nokamiddager som jeg skal leve på de neste to ukene. Dvs jeg skal selvsagt spise vanlig frokost og lunsj de dagene jeg er på jobb, og skal redusere matmengden( ikke nødvendigvis kaloriene) sånn at jeg krymper magesekken min litt de neste ukene.. Jeg vil og bruke disse nokarettene til å øke antall måltider om dagen! Jeg vil bare understreke at jeg ikke har tenkt å shake meg ulike "pulvermåltider", men dette er de nudel, pasta, supperettene deres.. Spennende og se om det er noen endring i apetitt og magemål når jeg gjør opp status om to uker ønsk meg lykke til da:)

 

Jeg kjøpte meg og en 5 dagers detoxkur jeg skal begynne på i morgen.. Den heter pyour synergy og jeg har ALDRI hørt om den tidligere.. Men jeg er en sucker for alt som er nytt og som kan testes i vektreduksjonens navn.. Skal riste og drikke noen flasker om dagen i 5 dager, så får vi se:) skal rApportere her hva jeg syns! Dama på butikken skrøt uhemmet av den i allefall:)

 

Hvordan har dagens deres vært ??

 

Jeg har vært på spinning, vært flink med maten og er egentlig fornøyd:)

 

Cilen vi er i samme båt. jeg sender mannen i nordsjøen i morgen (vist helikopter trafikken er oppe å går igjen.

 

skal bli litt herlig å være hjemme alene noen dager å fokusere 100% på kosthold å trening. håper det vil gi bra resultater :)

 

jeg har også vurdert detoxkur, gått på det før og det føles ganske deilig. fortell hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal få til å plotte inn en til treningsdag i uken. Trener 4 dager i uken, men jeg har veldig lyst å trene enda mer. Jeg har virkelig fått sansen for å trene, synes det er kjempemoro - og de dagene jeg ikke trener, så føler jeg at jeg går glipp av noe.

 

Har prioritert trening fremfor det sosiale liv i 2 mnd nå. Har sagt til vennene mine at jeg har tid til dem i helgen, så da tror jeg at jeg må trene på søndagene også slik at jeg har tid til venner på fredager og lørdager! :) På 4 dager har jeg fått 24,5 TP :D Håper på mer, skal Gå til sentrum i dag (45 min) fremfor å ta bussen, for å treffe venner og det blir nok noen turer i morgen og på søndag også :) Min nye venn har blitt beina mine, hehe! Må bare si at jeg har motivert mange, mange mennesker til å bli sunn og å begynne og trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilen vi er i samme båt. jeg sender mannen i nordsjøen i morgen (vist helikopter trafikken er oppe å går igjen.

 

skal bli litt herlig å være hjemme alene noen dager å fokusere 100% på kosthold å trening. håper det vil gi bra resultater :)

 

jeg har også vurdert detoxkur, gått på det før og det føles ganske deilig. fortell hvordan det går

 

Min samboer sitter stuck på Sola pga lyn og torden, så ser usikkert ut for om de kommer seg ut på jobb i dag.. menmen... Jeg må sende samboer til Stavanger dagen før han skal ut, for han har så lang reisevei...:S

 

Jeg tok min første posedose med fiber og gel kl halv 8 i dag tidlig og har tissa sikkert 4 ganger siden, DET skylder jeg på detoxen for-- Jeg skal selvsagt holde dere oppdatert=)

 

ha en fin dag.. I kveld banker helga på døra, lykke til med de utfordringer det medfører=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal få til å plotte inn en til treningsdag i uken. Trener 4 dager i uken, men jeg har veldig lyst å trene enda mer. Jeg har virkelig fått sansen for å trene, synes det er kjempemoro - og de dagene jeg ikke trener, så føler jeg at jeg går glipp av noe.

 

Har prioritert trening fremfor det sosiale liv i 2 mnd nå. Har sagt til vennene mine at jeg har tid til dem i helgen, så da tror jeg at jeg må trene på søndagene også slik at jeg har tid til venner på fredager og lørdager! :) På 4 dager har jeg fått 24,5 TP :D Håper på mer, skal Gå til sentrum i dag (45 min) fremfor å ta bussen, for å treffe venner og det blir nok noen turer i morgen og på søndag også :) Min nye venn har blitt beina mine, hehe! Må bare si at jeg har motivert mange, mange mennesker til å bli sunn og å begynne og trene!

 

FYTTI så sprek du er =)

 

Motiverer meg og du!

 

Kan jeg spørre hva du gjør om dagene så gjør at du får tid til å trene så mye, har du vanlig 8-16 jobb? jeg skulle ønske jeg hadde hatt like mye tid, men det har jeg ikke:(

Heldig er du:)

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Gikk på en smell i går og er hjem fra praksis i dag, ikke i form.

 

det jeg er redd for er pga at jeg har vært syk nå ca 10 dager siden jeg startet praksisen i november og er redd for at styreren ikke vil være referansen min når jeg søker på jobber og at hun ikke vil skrive en attest til meg. Gjør hun ikke det så ser det ut som jeg aldri får meg noe jobb.

 

jeg er som regel aldri syk, men det var utrolig mye som skjedde før jul pga foreldra mine og nå etter jul det med skolen.

 

Jeg er skikkelig redd kjenner jeg. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell i går og er hjem fra praksis i dag, ikke i form.

 

det jeg er redd for er pga at jeg har vært syk nå ca 10 dager siden jeg startet praksisen i november og er redd for at styreren ikke vil være referansen min når jeg søker på jobber og at hun ikke vil skrive en attest til meg. Gjør hun ikke det så ser det ut som jeg aldri får meg noe jobb.

 

jeg er som regel aldri syk, men det var utrolig mye som skjedde før jul pga foreldra mine og nå etter jul det med skolen.

 

Jeg er skikkelig redd kjenner jeg. huff

 

du har krav på attest fra arbeidsgiver uansett når du slutter. den eneste forskjellen kan være om hun velger å legge til et par positive linjer ekstra i attesten :)

 

 

god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg har vel ikke krav på det når jeg bare har praksis der. jeg er ikek den som sluntrer og skulker, men det har vært så utrolig mye som har skjedd siste tiden, huff.

 

Kirie, har sendt deg en pm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYTTI så sprek du er =)

 

Motiverer meg og du!

 

Kan jeg spørre hva du gjør om dagene så gjør at du får tid til å trene så mye, har du vanlig 8-16 jobb? jeg skulle ønske jeg hadde hatt like mye tid, men det har jeg ikke:(

Heldig er du:)

KLEM

 

Jeg er i mammapermisjon, derfor har jeg så mye tid :D Studerer på fulltid i tillegg, men jeg trenger ikke så mye søvn. Begynte treningen for fullt i fjor. I fjor da jeg jobbet 200-260 t i mnd (januar og februar), så trente jeg alikevel FØR og ETTER jobb, men så brakk jeg låret 2.mars og lå i koma i 1 uke, så da ble det slutt på treningen. I tillegg var jeg visstnok gravid, så jeg sa til mannen at etter gravditeten SKAL jeg ned i vekt(var 108,5 kg FØR jeg ble gravid). Var flink i graviditeten og gikk HVER dag til tross for enorme smerter i låret - fikk jo ikke gå på smertestillende pga graviditeten. Passet også på kostholdet i sv.skapet, så jeg la bare på meg 4,5 kg. Og nå er jeg 16 kg lettere! :D Hvis jeg regner med de 4,5 kg som jeg la på meg i svangerskapet, så er jeg 20,5 kg lettere. Moro! :)

 

Forstår ikke at jeg har latt meg legge på meg så mye at jeg kom opp i 108,5 kg...men med flere jobber (er arbeidsnarkoman) og GOD og usunn mat, så er det visst lett for, ja...skal ALDRI tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell i går og er hjem fra praksis i dag, ikke i form.

 

det jeg er redd for er pga at jeg har vært syk nå ca 10 dager siden jeg startet praksisen i november og er redd for at styreren ikke vil være referansen min når jeg søker på jobber og at hun ikke vil skrive en attest til meg. Gjør hun ikke det så ser det ut som jeg aldri får meg noe jobb.

 

jeg er som regel aldri syk, men det var utrolig mye som skjedde før jul pga foreldra mine og nå etter jul det med skolen.

 

Jeg er skikkelig redd kjenner jeg. huff

 

 

Du har krav på attest så ingen grunn til bekymring:)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke krav på det når jeg bare har praksis der. jeg er ikek den som sluntrer og skulker, men det har vært så utrolig mye som har skjedd siste tiden, huff.

 

Kirie, har sendt deg en pm:)

Du har krav på det:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg veid og målt meg.

 

ny vekt et 79.1 dvs. -0,7 denne uken

hadde store planer om å klare 79 gk og aller helst se 78 tallet. men men satser på jeg ser 78 til neste uke :)

 

-3cm denne uken og -18 cm totalt

 

går det bra med dere andre nå i hegen?

 

jeg skal på trening nå:) juuhuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

s¨bra Kirie:) jeg skulle egentlig på trening i dag, men sovnet så seint at jeg sovnet av i dag, men blir trening i morgen da:) har sendt deg ny pm Kirie

 

ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på 79,8! Endelig det berømmelige 7 tallet som jeg har ventet på, tjohooooo!

 

Det vil da si ned 1,0 kg denne uka.

 

Fint å følge med på det dere skriver, sorger og gleder:)

 

Lykke til videre, damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg veid og målt meg.

 

ny vekt et 79.1 dvs. -0,7 denne uken

hadde store planer om å klare 79 gk og aller helst se 78 tallet. men men satser på jeg ser 78 til neste uke :)

 

-3cm denne uken og -18 cm totalt

 

går det bra med dere andre nå i hegen?

 

jeg skal på trening nå:) juuhuu

 

jeg veide meg jo i dag tidlig og ble litt skuffet så jeg spiste frokost og dro på trening. nå når jek kom hjem klarte jeg ikke la være å hoppe på vekta isje bare for å sjekke.

den viste 78,9 :) jeg velger å registrere det som vekt denne uken :)

 

gratulere linami!!!! supert resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang Kirie og Linami :) Det gir motivasjon til å stå på videre! Veldig fornøyd med egen nedgang også..vekten viste -1,1kg på kurset på torsdag;d.v.s -3,1kg på to uker. Dette går riktig vei for oss,jenter! Har ikke blitt noen TP på meg hverken igår eller idag, men satser på et par tre stykker imrg. Var og kjøpte meg langrennski etter jobb idag, så imrg.skal de prøves :) Har ikke gått på ski på over 20 år, så det kan bli spennende.. Huff, nå hørtes jeg gammel ut(er"bare" 35 altså), men blir fortsatt spurt om leg når jeg skal kjøpe vin, så kan vel ikke se SÅ gammel ut ;) Anyway...Ønsker dere en fin fin helg alle sammen! Stå på!!! Kos dere masse, men med måte i mat/godteriveien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Ohoi!!! For noen resultater!! Gratulerer!!! :)

 

Jeg er fryktelig spent på resultatet i morra, selv om jeg var -0,7 ned på fredagen. Men i dag har vi feira 19årsdagen til datra mi, med kyllingkebabtellerken!!! Huff, altså! Har nesten levd på bare luft og kjærlighet etter dette.......

 

Så kryss fingrene for meg!!! ( Kanskje jeg må ta meg en trimtur før veiing ?? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Jadda!! Ned 0,7 kg denne uka og. Tross middag ute og "store vannreservoarer" til mensen som kom i dag ;)

 

Så dette går veien.

 

Ny uke, nye muligheter!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere er! :D Her ble det kyllinglasagne i helgen :) VELDIG godt, anbefaler virkelig alle å prøve. Jeg har ikke veiedag før på onsdag, så det er en del dager til :P

 

Skulle egentlig på trening i dag, MEN mini ville overhode ikke våkne i dag da jeg skulle på trening. Det var sutring og skriking, så da får jeg heller gå en lang tur seinere i dag..og heller ta en SKIKKELIG god økt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er helgen snart over.. vi overlevde denne også :) for min del har det gått veldi bra. sendt mannen offshore så nå har jeg 100% kontroll på mat og trening.

 

i dag skulle jeg ha en rolig lang økt på tredemøllen. har kjent kroppen har vert litt tung under intervall øktene de siste dagene så tenkte det var på tide med en lag rolig økt. men etter litt tid på tredemøllen tenkte jeg å finne ut hvordan jogge formen min var. har aldri klart å jogge mer enn 5 min i strekk før. men i dag slo jeg til med 25 minutt jogging uten å dø! helt fantastisk følelse! JIPPI! blir nok mer jogging fremover nå.

 

ha en super kveld videre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirie; hvor jobber mannen din?

Min jobber på Ekofisk og der er det så sinnsykt sunn/bra mat at når han kommer hjem liker han å spise ting han ikke fÅr ute, feks taco, pizza, kebab, burger, pølser and so on.. Det betyr at vi har en liten utfordring med å finne mag vi begge vil spise når han skal lage mat:) han er veldig enkel når jeg lager middag, men når han selv skal stå for maten blir det noe han har lyst på, og det er ikke alltid sunt:(

 

Er hjemme etter en helg på Sørlandet! Var hos ei gravid venninne så ble ikke alkohol, men likevel greide jeg trykke i meg både nøtter, pizza og brød med syltetøy! Ble likevel ikke syke mengder, så er rimelig spent På veiing imårra!

 

Har dere hatt en fin helg? Kommer tilbake med resultater i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirie; hvor jobber mannen din?

Min jobber på Ekofisk og der er det så sinnsykt sunn/bra mat at når han kommer hjem liker han å spise ting han ikke fÅr ute, feks taco, pizza, kebab, burger, pølser and so on.. Det betyr at vi har en liten utfordring med å finne mag vi begge vil spise når han skal lage mat:) han er veldig enkel når jeg lager middag, men når han selv skal stå for maten blir det noe han har lyst på, og det er ikke alltid sunt:(

 

Er hjemme etter en helg på Sørlandet! Var hos ei gravid venninne så ble ikke alkohol, men likevel greide jeg trykke i meg både nøtter, pizza og brød med syltetøy! Ble likevel ikke syke mengder, så er rimelig spent På veiing imårra!

 

Har dere hatt en fin helg? Kommer tilbake med resultater i morgen:)

 

han har ikke noe fast platform, han reiser i hele nordsjøen og i utlandet. det er han som står for matlagingen her hjemme så det blir alltid noe han har lyst på dvs. usunn mat. men har funnet ut at jeg spiser bare veldig lite og lager meg masse salat som jeg her til middagen.

prøver å få inn litt sunne middager av og til så håper det blir bedre etter hvert når han ser hvordan jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...