Gå til innhold

Ned 10 kg til påske


Gjest Hanifa

Anbefalte innlegg

Gjest Slnakeguri

godt å se du er her enda :)

 

det må da være fult lov å skeie ut på jentetur!!! hørtes ut som en herlig helg!!!

 

Kjempeherlig helg :) Med to små barn, blir det lite søvn i hverdagen. Så det var utrolig godt med hele 3 netter på RAD med god søvn (litt sent i seng selvfølgelig), og bare tenke på seg selv en helg :)

Men huff, jeg sliter litt med å holde meg på den "smale sti" ja... Heldigvis ingen planer til helgen, så da håper jeg det blir lettere å ikke ta helt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar
Gjest engeljenta28

Hei alle sammen:) jeg er usikker på om jeg skal veie meg i morgen, har fått mensen, og føler meg oppblåst, vet jeg bruker gå opp 2-3 kg når jeg har mensen da jeg har den så sjelden, går som regel 4-6 mnd mellom hver gang, men hadde den sist i rundt 11 januar, så begynenr komme tilbake regelmessig håper jeg.

 

Hva mener dere, skal jeg veie meg eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Huffameg!!

Hvor mange uker er det til påske da???? 9 veiinger!!! :mellow:

Skal ha veiing nummer 4 på søndag, og så langt har jeg klart 2,1 kg nedgang.

 

10 kilo virker milevis unna........

 

Har klart 0,7 kilo i uka så langt, og er fornøyd med det egentlig. Alt går jo etter plana. :blink:

Men når jeg ser disse store tallene dere andre melder her, så blir jeg jo bare amatøren i sammenligning.

Men fortsetter jeg med -0,7 kg, noe jeg kanskje ikke kan regne med, så kan jeg klare 6,3 kilo til, altså 8,4 kilo nedgang tilsammen til påske.....og jeg bikker under 80 kilo. Åh, som jeg håper jeg klarer det!!!

 

Klarer jeg 10 kg som målet er i denne tråden, så skal jeg være 78,3 kilo til påske *dån* . Det hadde virkelig vært noe!!!

 

Hm........ det er mange pakker med "Melange" som skal forlate denne skrotten om jeg skal klare dette :mellow:

 

Ok, det var "prosjektets" første panikkanfall! Beklager brydderiet, måtte bare rydde litt opp i regnskapet ;)

 

Da kjører vi på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg ser disse store tallene dere andre melder her, så blir jeg jo bare amatøren i sammenligning.

Men fortsetter jeg med -0,7 kg, noe jeg kanskje ikke kan regne med, så kan jeg klare 6,3 kilo til, altså 8,4 kilo nedgang tilsammen til påske.....og jeg bikker under 80 kilo. Åh, som jeg håper jeg klarer det!!!

 

 

Du er flink! Du har har hatt jevn nedgang hver uke, ikke som meg som har rast ned to uker og stått bomstille hele den siste uka, samt gått opp siden mandag:-O Men vi kan ikke gi opp. Vi har i teorien mulighet for å greie det, og det må jo være målet! Vi får motivere hverandre så godt vi kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1 kg til denne uken! :)

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

 

Totalt: - 6,7

Kg igjen til påske: 3,3 kg

 

Håper jeg klarer de 3,3 kg før 1.mars, jeg.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSKK

Bøyer meg i støvet du er jo helt RÅ!!!!!

for noen ekstreme resultater!

 

40_og_fantastisk_til_sommeren

trakk godt på smilebåndet av kommentaren din "Hm........ det er mange pakker med "Melange" som skal forlate denne skrotten om jeg skal klare dette"

holder meg på ditt nivå med 0,7 i uken :) det blir faktisk en del melange pakker frem til påske :)

 

dette skal vi klare jenter :)

 

Blir trening igjen i dag. har nok trent litt mye denne uken, kroppen har ikke fått slappet av, men mannen kommer hjem fra nodsjøen til helgen så da regner jeg med det blir noen slakke treningsdager så nå er det siste innspurt før vekta på fredag :)

 

av en eller aen grunn føler jeg meg litt slankere i dag. kroppen kjennes BRA (ikke at den ser bra ut da men.. :P ) motivasjonen er på topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nok et flott resultat HSKK! Og til oss andre som ikke har like store tall... det går i alle fall i riktig retning :) Sikker på at du får se nedgang på vekten igjen neste uke Cilen, og du også Engeljenta28! Fint å følge tråden her og bli inspirert av dere. Søndag hadde jeg meg min første langrennstur på MAAANGE år! Trodde ikke det skulle bli noen utfordring, men det ble noen knall og fall gitt! Fikk sikkert brukt litt ekstra kcal da ;) Skal krefter til for å komme seg på bena igjen, hehe... Veldig fin trim da, det kan virkelig anbefales! Ikveld tenker jeg det blir zumba! Spendt på å se hvilke resultat vekten viser imorgen på kurset...like spennende hver gang! Denne uke har jeg ikke veid meg hjemme, så det blir en overraskelse (forhåpentligvis positiv!).Må bli flinkere til å prøve ut GR oppskrifter...hører dere skryter, og det jeg har prøvd har vært veldig godt,så må bli flinkere der. Ha en fin dag, jenter :) Stå på med deres gode valg, så går vi påsken og våren i møte freshe og fine,skal dere se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir trening igjen i dag. har nok trent litt mye denne uken, kroppen har ikke fått slappet av, men mannen kommer hjem fra nodsjøen til helgen så da regner jeg med det blir noen slakke treningsdager så nå er det siste innspurt før vekta på fredag :)

 

av en eller aen grunn føler jeg meg litt slankere i dag. kroppen kjennes BRA (ikke at den ser bra ut da men.. :P ) motivasjonen er på topp :)

 

 

Får trene litt hjemme når du får mannen hjem da;)

 

Jeg hadde og den følelsen av å være slankere i dag.. men den illusjonen ble raskt brutt da jeg ble FOR optimist og testa en av "målklærne"-- Er enda en stund igjen til de passer gitt..:)

 

HSKK: Fytti at det går an! GRATULERER så sinnsykt mye.. Kjenner et stikk av "svartsjuke" her, men det skal jeg bruke til noe positivt.. Skal sørenmegta og få det til:)

 

 

Sunny 76: Takk håper virkelig og på nedgang neste mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplimenter, jenter! :) Er overrasket at det går så bra, men så lå jeg på 30,8 TP forrige uke og de andre ukene har jeg lagt godt over 20 TP, så det er vel egentlig velfortjent. Trodde ikke jeg skulle gå ned så mye denne uken mtp på helgen. Veide ingen mat fra fredag-søndag, men det gikk alikevel bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Nurtilett egentlig er nei, nei - men jeg hadde akkurat en smaksopplevelse som jeg vil dele: Nutrilett Hunger Control Premium Dark Chockolate bars... :) Den smakte fantastisk (og jeg ble mett, var litt desperat småsulten mellom lunsj og middag). Så, hvis du er glad i sjokolade kan den anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Nurtilett egentlig er nei, nei - men jeg hadde akkurat en smaksopplevelse som jeg vil dele: Nutrilett Hunger Control Premium Dark Chockolate bars... :) Den smakte fantastisk (og jeg ble mett, var litt desperat småsulten mellom lunsj og middag). Så, hvis du er glad i sjokolade kan den anbefales! :)

 

Er ikke neinei hvis alternativet er å skli ut med sjokolade og andre ræl-ting!

Synes det høres meget fornuftig ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke hele gjengen! Og jeg også har kjent på at jeg har følt meg utrolig frisk og bra i dag. Det er alltid kjekt med slike dager.

 

Er alle her medlemmer av et kursprogram? Jeg er nemlig ikke det og har aldri vært det, men nå ser jeg det at "prøvetiden" snart er over og at man må bli medlem av et kursprogram for å ha tilgang til kcal-kalkulatoren. Dette er jo litt kjedelig. Hvilket program har dere brukt i så fall? :-)

 

Nå har jeg lest det en gang til og sånn som jeg har forstått det har man fortsatt mulighet å registrere mat, men man har ikke alle verktøyene tilgjengelig. Så jeg lurer fortsatt på hvilke kurs dere har tatt og hva dere syns om de forskjellige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er alle her medlemmer av et kursprogram? Jeg er nemlig ikke det og har aldri vært det, men nå ser jeg det at "prøvetiden" snart er over og at man må bli medlem av et kursprogram for å ha tilgang til kcal-kalkulatoren. Dette er jo litt kjedelig. Hvilket program har dere brukt i så fall? :-)

 

Nå har jeg lest det en gang til og sånn som jeg har forstått det har man fortsatt mulighet å registrere mat, men man har ikke alle verktøyene tilgjengelig. Så jeg lurer fortsatt på hvilke kurs dere har tatt og hva dere syns om de forskjellige :-)

 

jeg var med på GR nettkurs for noen år siden. men va da ikke aktiv på forumet her inne. merker jeg får like mye utbytte av å være aktiv her som jeg fikk av nettkurset. men det va jo en god lærdom å få veiledning om matvarer og måltider osv.

 

slik jeg leser det er det bare diverse grafer osv som forsvinner men at det fremdeles er mulighet for å registrere matvarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det da forskjell på member og advanced member? ser det er ulike "titler" her inne.. Er det de som er bare member som mister tilgangen, eller er det alle som ikke akkurat i dag er på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det da forskjell på member og advanced member? ser det er ulike "titler" her inne.. Er det de som er bare member som mister tilgangen, eller er det alle som ikke akkurat i dag er på kurs?

 

jeg tror det bare er hvor aktiv du er her inne på forumet. jeg var "member" her inne for noen uker siden men nå etter jeg ble mer aktiv har jeg plutselig blitt "advanced member"

 

er ikke sikker på om dette er riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke medlem av et kursprogram og har heller aldri vært det, så jeg har klart mine 16 kg på "egenhånd". Slik jeg forstod det så vil kcal-kalkulatoren fortsatt være der, men vi får ikke sett hvor mye karbo, proteiner og fett vi har fått i oss(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det bare er hvor aktiv du er her inne på forumet. jeg var "member" her inne for noen uker siden men nå etter jeg ble mer aktiv har jeg plutselig blitt "advanced member"

 

er ikke sikker på om dette er riktig :P

 

Jeg har aldri vært noe annet enn advanced member..:-O

Men jeg gikk jo på kurs når jeg meldte meg inn.. Skjønner ikke helt.)

 

Jaja, vi får håpe det ikke forsvinner FOR mye neste uke... I såfall får vi holde fokus på i allefall kcal-antallet, så får proteiner være proteiner og fett være fett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Tror og det går på hvor lenge man har vært medlem, og hvor aktiv man er.

Jeg gikk på ett kurs for 2 år siden. Gikk ned en del, deretter gravid igjen... Denne gangen prøver jeg å gå kiloene ned kun med kalkulatoren og dette forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var siste treningsøkt før veiing i morgen unnagjort.

 

snikveide meg i går (fy skam meg, har lovt meg selv å ikke gjøre det :( ) og det var veldig dårlige resultater, vekten hadde gått OPP! men får håpe den er litt mer sammerbeidsvillig i morgen.

 

synn vist jeg ikke har tatt av noe for jeg har ny rekord i TP (20) samt har jeg følgt matplanen til punkt og prikke uten noen glipp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var skuffelsen et faktum. 78,8 kun ned 0,1!!!

 

helt utrolig etter å ha vert så flink denne uka. men men det var vertfall ikke opp på vekten.

 

har lest en del de siste dagene da jeg innså at vekten ikke kom til å vise noen bra resultater. fant ut at så lenge jeg trener på 80-95% puls med intervall trening så trenger kroppen lang tid på å bygge seg opp igjen for å bli klar til en ny økt med max itensitet. kroppen går i forsvarsmodus når den blir presset så hardt hver dag og dermed øker ikke forbrenningen.

så vist jeg skal følge samme treningsopplegg fremover er det anbefalt å trene annen hver dag. så tror jeg skal prøve det fremover å se om det gir mer fart.

 

god helg folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var skuffelsen et faktum. 78,8 kun ned 0,1!!!

 

helt utrolig etter å ha vert så flink denne uka. men men det var vertfall ikke opp på vekten.

 

har lest en del de siste dagene da jeg innså at vekten ikke kom til å vise noen bra resultater. fant ut at så lenge jeg trener på 80-95% puls med intervall trening så trenger kroppen lang tid på å bygge seg opp igjen for å bli klar til en ny økt med max itensitet. kroppen går i forsvarsmodus når den blir presset så hardt hver dag og dermed øker ikke forbrenningen.

så vist jeg skal følge samme treningsopplegg fremover er det anbefalt å trene annen hver dag. så tror jeg skal prøve det fremover å se om det gir mer fart.

 

god helg folkens

 

 

NED er NED!

Muskler veier mer enn fett,

Og så lenge du vet med deg selv at du har vært flink er det bare å fortsette med samme mot:)

 

 

Jeg snikveide meg i dag tidlig jeg og.. 800 gram opp siden mandag. Er det mulig? men er jo sånn vekta har holdt på de siste to ukene.. menmen, jeg får bare holde ut.. MÅ løsne!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det da forskjell på member og advanced member? ser det er ulike "titler" her inne.. Er det de som er bare member som mister tilgangen, eller er det alle som ikke akkurat i dag er på kurs?

 

Trodde det gikk på antall innlegg man har skrevet, jeg? Er i hvert fall slik på de andre forumene jeg er på som har samme oppsett som GR, men ikke vet jeg - når alle er AM, men har forskjellige antall innlegg. Dette var ikke til å bli klok på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...